Dobové foto

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (139)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
1 foto (Jarda V.) z celkových 11

Foto 1
Kasárna Hamrníky, před odjezdem do služby na stanoviště Dyleň - rok 1984
Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11

Autor: Jarda V. | Pořízeno: 1983-85 | Foto: 11 fotek



Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
VU 8770 - Mariánske lazne
Róbert | email | 25.7.2022 11:35 | id 166111 | nahlásit
Ahojte slúžil som tam .90 , 7.rota volali ma Jhovany . Spomínam si Skáčem, Kravec ,Kučera. Bolo tam super.a skvele zážitky. Keď tak mi kľudne napíšte. Ahoj.
2.rota 84/85
Kvetoslav Staroň | email | 3.3.2021 21:28 | id 154374 | nahlásit
V roku 84/85 som bol aj ja na 2.rote ako špagát. Robil som veliteľa čaty. Pamätám si na Jara Hužvára ( vodič) a Mariána Dečeka (výkonný praporčík). S Mariánom sme spolu bývali na izbe a myslím, že bol z mestečka Kokava nad Rimavicou. Veliteľom roty bol Juro Chochlík. Dokonca sme sa pred dvoma rokmi stretli v Liptovskom Mikuláši. Žial, ostatné mená nepamätám i keď tváre si viem v pamäti vybaviť. Minulý rok som bol v Hamrníkoch. Kasárne tam už neboli.
2.rota 84/85
Kvetoslav Staroň | email | 3.3.2021 21:27 | id 154373 | nahlásit
V roku 84/85 som bol aj ja na 2.rote ako špagát. Robil som veliteľa čaty. Pamätám si na Jara Hužvára ( vodič) a Mariána Dečeka (výkonný praporčík). S Mariánom sme spolu bývali na izbe a myslím, že bol z mestečka Kokava nad Rimavicou. Veliteľom roty bol Juro Chochlík. Dokonca sme sa pred dvoma rokmi stretli v Liptovskom Mikuláši. Žial, ostatné mená nepamätám i keď tváre si viem v pamäti vybaviť. Minulý rok som bol v Hamrníkoch. Kasárne tam už neboli.
 
Re: 2.rota 84/85
Miroslav Mačej | email | 16.5.2021 01:02 | id 156623 | nahlásit
Ahoj Kveto.Ja som služil v rokoch 85-87 april .S M. Dečekom sme boli jeden ročnik,Ty si mi bol velitelˇ čaty,ped tebou to bol ppr.Camfrla tiež špagat niekde z moravy a po tebe další meno už neviem.Takže roky Ti nesedia ,ostatne ano ,prišiel si knám na rotu niekedty v jeseni 85 r.Zažil som tri generacie špagatov. ,Jaro Hužvar bol môj mazak niekde od Košic,to si pametam velˇmi dobre slovakov tam velˇmi velˇa nebolo,iba v našom ročniku večšinou z Oravy,J.Maxa,I.Ončak,V.čeladinsky,F.Iglarčik,M.Majzel.V našej čate boli okem inych M.Tichy,-lapiduch M.Pulpan,J,Knotek,Mraček,S. Skupa,J.šimek,Inak raz sme boli spolu na vychadzke a riadne sme si dali do nosa v nejakej krčme .Spozdravom a
všetko dobre praje Miro Mačej z Bardejova.
 
Re: Re: 2.rota 84/85
DUŠAN SEMANSKÝ | email | 11.7.2021 19:51 | id 157693 | nahlásit
Ahoj Miro.Všechny ,které jsi jmenoval si pamatuji.Sloužil jsem na 4 rotě-85-87,velitel kpt.Honzák.Já si občas píšu s Tulenkem.Na 1 rotě byl Papala---no a víc nepamatuju.Nyní kasárna zbourána.Tak se tam chlapi mějte fajn.Dušan SEmanský
 
Re: Re: 2.rota 85/86
Kvetoslav Staroň | email | 30.9.2021 15:53 | id 159104 | nahlásit
Ahoj Miro,
veľmi ma potešila tvoja reakcia. Máš pravdu, roky nesedia. Bolo to obdobie 85/86. Oživil si mi mená, na ktoré som už dávno zabudol. Bol si tam s niektorými tymi chalanmi predsa len o rok dlhšie ako ja. Nemáš náhodou nejaké foto z tej doby. Viem, že sme sa tam aj fotili, dokonca som mal aj fotku doma, ale už jej niet.
Prajem veľa zdravia!
Kveto Staroň z LM
odznaky
Miroslav Pavel | 10.11.2019 08:15 | id 141683 | nahlásit
Zdravím vás pánové, jsem mladší ročník, byl jsem na vojně až v roce 1995-96, pouze na rok, vzpomínky samozřejmě krásné, ale už jsem nezažil dobu co vy. Proč píšu, sbírám naše vojenské odznaky, prosím, kdyby náhodou někdo z vás něco měl a byl by ochotný mi to darovat či za rozumnou cenu prodat, budu vám vděčný, zejména sbírám vzorné(kulometník, spojař, hláskař, atd.), pohraniční stráž, prostě všechny vojenské odznaky ČSSR. Předem děkuji a doufám že nevadí že tu píšu, popřípadě jsem tu napsal můj kontaktní mejl, mockrát děkuji pánové a ať vám slouží zdraví. S pozdravem M.Pavel email - pavelmiroslav@email.cz
hamrniky
Robert Tunka | email | 2.1.2019 14:32 | id 134491 | nahlásit
Ahoj,slouzil jsem v letech 1981az1983,muj velitel roty byl nadpor.Palansky,velitelem utvaru mjr.Ferenc. Tenkrat jeste existovala mazacka vojna. Zdravim vsechny z meho rocniku. Robert
 
Re: hamrniky
Ladislav Bőhm | email | 27.3.2020 19:04 | id 145522 | nahlásit
Ahoj Roberte,omlouvám se,že tě tímto způsobem kontaktuji.Byl jsem na vojně u stejného útvaaru,ale v letech 1978 - 1980 a nemám na nikoho z našeho ročníku kontakt.Docela mě překvapilo,že píšeš,že velitelem útvaru byl mjr.Ferenc.Byl to svině velitel,můžu ti popsat několik příběhů,co jsme mu prováděli.Ale v té době za nás byl ještě kapitán a říkalo se o něm,že byl na vojenské škole v Rusku,ale tu neudělal,proto nemůže mít vyšší hodnost ,než právě kapitána.A žáhu si schlazoval právě na vojácích.Budu rád,když se mi ozveš.Ahoj Láďa
 
Re: Re: hamrniky
Milan | email | 16.5.2023 14:30 | id 172470 | nahlásit
Ahoj,já jsem byl v Hamrníkách také v této době, byl tam se mnou můj spolužák s SPŠ Dukelská ČB
Olda Novák z Křemže. Byli jsme na 1rotě. Ahoj Milan
 
Re: hamrniky
Jindřich Hyhlan alias Kužel | email | 6.4.2020 13:47 | id 145781 | nahlásit
Ahoj,sloužil jsem v letech 1981az1983,2.rota, velitel roty Květoň Neruda.
Matně si tě vybavuju,myslím si,že si jezdil nějakym autem a byl u řidičů?
 
Re: Re: hamrniky
Ladislav Sládek | email | 13.12.2021 19:50 | id 160507 | nahlásit
Ahoj , Hyhlan? 2 rota a můj suprák asi já jaro 85 , ještě pamatuji Závozdu myslím ale Kužel určitě tak zatím čau L
Privelení z VU 4436 Tachov
Vlado Maník | email | 30.10.2017 22:58 | id 121949 | nahlásit
Som potešený že som sa dostal k týmto stránkam. Slúžil som v Hamrníkoch r.84 -85, z PŠ Poběžovice, kde sme boli skoro rok. Na Dyleň sme chodili presne tým autobusom, v zime štabakom. Som aj na tej fotke úplne vpravo. Pamätám si aj tých stražakov Šabršulu aj Dvořaka, aj to ako sme s nimi v kuchyni robili večer bufety. Ja som slúžil na RPS 6 vonku pod pristreškom v Vlastom Musilom z Mutnej. Prežili sme spolu celú vojnu, od úplného začiatku, po koniec. Náš veliteľ bol kpt. Mulik, neskutočný poplach. Spomínam na Romana Žiaka, Roba Crhu, Mám presne doma ešte tú Tristovku. Pozdravujem všetkých, ozvite sa.
 
Re: Privelení z VU 4436 Tachov
Jiří Kuncl | email | 10.6.2018 15:24 | id 129463 | nahlásit
Nedávno jsem byl v Mariánkach a kasárna nikde! Tak jsem zapátral a objevil tento veb.Fotky jsou( našich starých).Jména Šabršuli a Dvořáka(výrobce mušek na pstruhy) si pamatuji.Sloužil jsem u "Chobotů" 84 -86 s Karlem Veselim,Láďou Machtem, Petrem Červeným a už nevím.Velitel roty por. Girgišák.nebo tak nějak.Velitel Maleček? Na štábu nezapomenutelný štábný kap.Ťuch. a bojový prapor. Rul "Ígen".(heslo dne"ten Ígen mně zničí").Pokud je tu někdo s lepší pamětí a popřípadě" sdr".Tak napište. J.K.(Škubas)
 
Re: Privelení z VU 4436 Tachov
Jaroslav Hlaváč | email | 1.2.2021 20:25 | id 153243 | nahlásit
zdravim vas chlapci z hamrniku co jste chodili slouzit na dylen na rps ja take slouzil na rps 5 v letech 1970 az 1972 v do roku 1971 podzim jsme na dylen dojizdeli z hamrniku pak nas prestehovali na rotu dylen odkud jsme dojizdeli na dylen a vy vroce 1984 jste opet dojizdeli z hamrniku to jste jiz nebydleli na rote ps dylen mejte j. hlavac
1983 - 1985
Jiří Brázda | email | 17.4.2017 17:08 | id 116194 | nahlásit
Ahoj, spolubojovníci. Z nostalgie jsem dal vyhledávat VU7495 a s překvapením jsem objevil tyto stránky a dokonce jsem se našel na fotografiích. To je strašný, jak to uteklo přes třicet le!? Bohužel jsem zjisttil, že x si většinu jmen nepamatuji. Spíše příhody a zážitky. Zapatované jména např. Švehla někde z jižních čech, Kegler od Plzně a pak už jen přezdíky, např. Chemik. No bylo to vlastně krásné. Kdyby se chtěl někdo ozvat?
 
Re: 1983 - 1985
Jarda | email | 31.5.2017 21:28 | id 117610 | nahlásit
Čau Jirko,tak ja si na tebe třeba pamatuju s Tebou tam byl ještě myslím Jirka Lukavec? Z Poděbrad? taky uz si moc nepamatuju..ja tam byl jaro 83 - 85. Ano Švehla je z Vimperku myslím...Kegler Plzeň
 
Re: 1983 - 1985
Jarda Zelenka (Armář) | email | 9.4.2019 19:34 | id 137158 | nahlásit
Zdravím všechny po 34 letech. Náhodou jsem našel stránky a vaše komentáře.
Díky za fotky, našel jsem se tam. Někde je doma mám uložené. - Armář ;-)
Hamrniky 6162
Ladislav Hruška | email | 9.2.2017 08:32 | id 113343 | nahlásit
Zdravím všetkých ktorí slúžili v rokoch 1974-76,rok pred a rok po mne.Ozve sa mi niekto?
 
Re: Hamerníky 6162
Bobo | email | 18.1.2018 23:59 | id 125422 | nahlásit
Já jsem sloužil u VÚ 6162 v létech 1974 až 1976 jako řidič u ČTZ
Trochu zmatku
pepík | email | 7.11.2016 08:49 | id 109943 | nahlásit
Trochu zmatku to je stránka VÚ 7495 byli jsme u 6162 jako hoste.
 
Re: Trochu zmatku
Bobo | email | 21.1.2018 01:04 | id 125490 | nahlásit
Zdravím.
Žádné zmatky. Hamrníky 6162 - tam jsem sloužil, také Já v roce 1974 až 1976 u ČTZ a zásobovali jsme vším potřebným všechny vojáky z VÚ 6162 Hamrníky.
Hamrníky 85-86
Milan Prchal | email | 7.11.2016 02:47 | id 109941 | nahlásit
Já tam byl jako špagát. S tohle partou jsem se asi těsně minul. Ale jméno Milan Dvořák je mě povědomé. Myslím, že šel do civilu s námi. Krom něho si pamatuju jména Hlavatý, Svida, Barvíř. Se mnou tam byli špagáti Jirka Hrudka, Pavel Fabšík, Janko Slivinský
jaro 88-90
Pavel Nedorostek | email | 18.7.2015 17:27 | id 92690 | nahlásit
Zdravím všechny...Vichr, 6 pak 7rota
90-92
Roman | email | 1.9.2014 23:02 | id 78695 | nahlásit
Zdravím..také jsem jsem strávil v Hamrníkách cca 17 měsíců,byli jsme poslední co tam sloužili.Za nás se kasárna už rušila a celý útvar jsme se stěhovali do Lipníku nad Bečvou.VÚ nám dělal pplk.Skácel.Někdo tu zmínil maj.Kipilu,tak toho taky pamatuji :).VR mě dělal ppor.Kostůr.
 
Re: 90-92
Vláďa | 3.9.2014 09:35 | id 78740 | nahlásit
pan Skácel nám v 93 roce dělal velitele praporu v Klimentově, ale byl tuším nemocen a poté jsme ho už neviděli, kasárna Hamrníky jsme chodili hlídat, procházel jsem se budovami, do nádrže nad buzerákem si kluci dávali pivo na vychlazení, na štábu se váleli dokumenty vojáků, ze zvědavosti jsme na ně koukli a tam politické profily vojáků.....dnes by je ochránci dat zahlušili
 
Re: 90-92
Jarda | email | 2.10.2016 12:57 | id 108849 | nahlásit
Zdravím, ve stejném termínu jsem zde sloužil také, říjen 90-unor92, kdy jsme se stěhovali do Lipníka... Byl jsem u první štábní roty s Hynkem Medřickým...vzpomínky super
 
Re: Re: 90-92
Roman Černý | email | 16.11.2021 21:01 | id 159815 | nahlásit
Zdárec.. tak to jsme sloužili spolu. Já jsem byl na 3.rotě. Jméno Hynek Medřický se mě vybavuje, ještě pár jmen.. Milan Motyčka, Jarda Mareš, Václav Zelenka, Milan Janda, Jano Lupták, Jano Král, Lubomír Fraštík, Marek Souřezný, Čuhanič (Čůčo), Ruda Witrich, Rybář, Mengr, Dušan Tomášik, Jano Poľák, Pružiniec, Peter Chleban, Gál, Šurkala. Atd. :)
 
Re: Re: Re: 90-92
Jozef | email | 28.7.2022 11:07 | id 166197 | nahlásit
Ahoj Roman, ja som bol na 2.rote, všetkých ktorých si spomínal si pamätám. Mam zopár fotiek kde si aj ty
 
Re: Re: Re: Re: 90-92
Miroslav Kráľ | email | 13.8.2022 21:38 | id 166539 | nahlásit
Ahojte Roman aj Jozef. Tak ja som bol tiež na 2 rote keď sme sťahovali kasárne do Lipníka nad Bečvou.
 
Re: Re: Re: Re: 90-92
Václav | 25.1.2024 08:49 | id 176632 | nahlásit
Ahoj já byl na druhé rotě 89-91 řidič, obsluha EC, starší řidič
 
Re: 90-92
Milan | email | 17.8.2017 12:02 | id 120139 | nahlásit
Zdravím "lopaty" Sloužil jsem u VÚ 8770 9/87 - 9/89. Skácel i Kipila byli lampasáci u nás ( 8770 ). Sloužil jsem jako lapiduch. Velitel kpt. Tomášek, od Vás tam byl špagi Maroš Leško. Až najdu čas, tak zde zkusím zavést stránky VÚ 8870 a jak s kasárnama šel čas od opuštění až po zbourání a vybudování parku.
 
Re: Re: 90-92
DUŠAN SEMANSKÝ | email | 23.2.2019 19:08 | id 136075 | nahlásit
Ahoj,stránka by byla dobrá,o tomto utvaru toho moc není.Taky trochu o něm něco mám.Tak do toho
 
Re: 90-92
Petr | email | 2.8.2018 20:12 | id 130773 | nahlásit
Zdravím, ja odchazel do civilů v.r.1982 tenkrát šel na školu do Ruska kpt. Eliáš jest-li se vrátil nebo jest-li nevíte jak pokračoval jeho postup v té době jsme s něho měli velký respekt.
 
Re: Re: 90-92
DUŠAN SEMANSKÝ | email | 23.2.2019 19:06 | id 136074 | nahlásit
Ahoj,ja sloužil na utvaru 8770 v letech 85-87.Velitel utvaru byl pplk.Eliáš.Jak jsi psal.Respekt z něho opravdu byl.Dotoho pplk Ferenc a jiní.
 
Re: Re: 90-92
Mila | 13.3.2020 11:47 | id 145144 | nahlásit
Zdravím, sloužil jsem zde 1988-1990 a Eliáš byl pplk. a zároveň velitel útvaru.
 
Re: Re: Re: 90-92
Robert | email | 9.6.2021 11:46 | id 157136 | nahlásit
Ano velitel útvaru byl 88-90 byl pplk. Eliáš, ten pak odešel do civilu, dělal tělocvikáře na učňovské škole v M.L. Ještě tam byl npor. Jan Němec, byl hrozně přísný když měl DVťáka, pak přešel k policii, kde dělal technika a stal se z něj férový chlap. Mjr. Skácel (měl nějaké agentury) šel do politiky s pí. Mrencovou. U vedlejšího hostujícího útvaru 9181 byl politruk mjr. Kozlík ale další jména se mi vykouřila. (byl jsem na rotě VKV 9181 a sloužil v kuchyní)
 
Re: Re: Re: Re: 90-92
DUŠAN SEMANSKÝ | email | 11.7.2021 19:55 | id 157694 | nahlásit
Ahoj,velmi zajímavé.Hlavně ten Eliáš.Jsem rád,že jsem se o něm něco dozvěděl.Dík.Dušan
 
Re: Re: 90-92
MUDr. Dalibor Pacík | email | 10.11.2020 22:16 | id 150496 | nahlásit
Já byl u VU tehdy 6030 (REB) jako absík a tehdy NZS (lampasáků doktorů byl na tuto funci u menších útvarů nedostatek) na ošetřovně jsem sloužil s kolegou Nentvichem(tuším tedky VU 4420 PVOS velitel pplk Šanda). Ferenc se z kpt během mého roku stal mjr, tehdy ještě kpt Eliáš odjel na školu do SSSR a nahradil ho por Mitáček. Snažil jsem se o útvaru zjistit něco dál a nepodařilo se mi. Až nyní čtu od jednoho vojáka 85-86 že Eliáš byl velitelem. Na jakou pozici se tehdy dostal Ferenc? Jako doktoři jsme měli vojnu zlatou,a le nikdy nezapomenu na epidemii angíny, kdy jsme penicilínem museli opíchat celý útvar a v létě epidemie průjmu> To byl nářez....DP
 
Re: Re: Re: 90-92
MUDr. Dalibor Pacík | email | 11.11.2020 06:40 | id 150503 | nahlásit
Ještě jsem zapomněl napsat, že se jednalo období září 80 -srpen 81, na ošetřovně byli lapiduši Jiří Opekar, Luboš Maršoun, Ján Brucháč, Milan Zozom, Jindřich Sak, řidič sanity Bleho. Velitel tuším třetí roty por Feik.
Ozvěte se pokud vás zpráva dostihne a víte co bylo s útvarem dál?DP
 
Re: 90-92
Jozef | email | 28.7.2022 11:01 | id 166196 | nahlásit
Ahoj Roman, ja som tiež sťahoval útvar do Lipníku. Patril som k vodičom ktorý nakladali vojenskú techniku na vlak. Bol som na 2. rote
ozvěte se
kalousek Jiří | email | 17.2.2014 16:43 | id 71009 | nahlásit
Sloužil jsem od roku 1968 - 1970 u VÚ 6162 1 baterie první dělo.
 
Re: ozvěte se
Lamer jan | email | 6.1.2016 14:53 | id 99883 | nahlásit
Služil som vroku 1967-1969 na prvej batérii u veliteľa nadp Václavíka Frantu ako vodič puaza s 60.
 
Re: Re: ozvěte se
Lapka Radomil | email | 5.1.2019 23:52 | id 134621 | nahlásit
Nazdar.Odcházel jsem v roce 1967 z první baterie jako staršina.Velitel nad.Hrančík.Tak jsme se minuli.
Škoda,že to neprodělali dnešní kluci/něco by jim to dalo!
 
Re: ozvěte se
Lapka Radomil | email | 6.1.2019 00:18 | id 134622 | nahlásit
Nazdar.Sloužil jsem u 1 baterie v roce 1965-67 ,prvním roce jako střelec. Jezdili jste ještě na ostré střelby
do Kežmaroku - Zážitek nezapomenutelný.
 
Re: ozvěte se
karel fusko | email | 21.6.2019 10:53 | id 138782 | nahlásit
ahoj jirko pamatuji se na tebe byl jsi u václavíka na 1 baterii já na 3 sonák
VÚ 6162, RTU
Vlasák Miloš | email | 2.2.2014 22:30 | id 70271 | nahlásit
Ahojky chlapci, kdo jste sloužil u VÚ 6162 v Hamrníkách u RTU v roce 73/75, ozvěte se. Pak nás na podzim v roce 74 převeleli k VÚ 8038/R v Karlových Varech. Byl jsem na RL-P15/radiolokátor/
 
Re: VÚ 6162, RTU
Vida Jozef | 16.3.2016 15:44 | id 102760 | nahlásit
Ahoj! Ja som slúžil vo VÚ 6162 v rokoch 1974 - 76. Veliteľom útvaru bol pplk. Chromčík, radistom šéfoval npor. Majdánek. V živote som prežil aj horšie 2 roky, ako tie ktoré som tam strávil. Mjr. Dudarec a kpt. Novotný boli z mála tých férových chlapov, ktorých som v živote stretol. V podstate - hlavne na posledný polrok - nemám dôvod sa sťažovať na roky strávené v Mariánkach.
 
Re: Re: VÚ 6162, RTU
Vlasák Miloš | 9.1.2017 16:24 | id 112357 | nahlásit
Ahojky Jožo, npor. Majdánek měl na RTU radisty a měl přezdívku Pyžmoň. Velitelem RTU byl ppor. Horvát a nás operátory na RL P15 měl ppor. Gubáš, který s náma na podzim 1974 byl odvelen do K.V.
Odkud jsi, byli tam u nás kluci od Nitry.
 
Re: Re: VÚ 6162, RTU
Ladislav Hruška | email | 9.2.2017 10:49 | id 113346 | nahlásit
Ahoj
Oživil si mi spomienky,mjr.Buchal,por.Vrbka,rotm.Lachkovič ak sa nemýlim,voj.Franta Dvořák, Honza Suda, môžno si spomeniem na ďalších.
 
VÚ 6162, Hamerníky
Bobo | email | 17.1.2018 22:04 | id 125365 | nahlásit
Sloužil jsem v r.: 1974 až 1976 u ČTZ
 
Re: VÚ 6162, Hamerníky
Vrba (Bambas ) | 29.8.2019 16:37 | id 140330 | nahlásit
Sloužil jsem v roce 74-76. 4 baterie. Velitel Babčiák .zástupce Čermák. Velitel útvaru CHromčík. Dále -Straka, Dudarec, Vrbka Šanda.
 
Re: Re: Re: VÚ 6162, RTU
Bobo | email | 17.1.2018 22:20 | id 125366 | nahlásit
Velitelem útvaru byl pplk. Chromčík, vel. řidičů major Straka a jeho paní dělala v armě, velitelem ČTZ byl major Adami
 
Re: Re: Re: Re: VÚ 6162, 3.baterie
Slovák M. | email | 6.2.2022 14:58 | id 162361 | nahlásit
Řidiči že Straky mèl pěkný strach
 
Re: Re: VÚ 6162, RTU
Michal Kinský | email | 21.7.2020 15:54 | id 148270 | nahlásit
Služba 71-73 na RTU, velitel por. Holec. Nějakou dobu na hlásce v K. Varech. Konec byl na Velitelské rotě. Mazáci byli pěkný svině, šikana 1. Kategorie - zvlášť nějaký Šebek z Prahy. 2. rok byla pohoda a s našima nováčkama - bez šikany a v pohodě.
 
Re: Re: Re: VÚ 6162, RTU
Antonín Mašek | email | 20.12.2021 15:53 | id 160724 | nahlásit
sloužíl jsem na VB jako radista-skus se ozvat
 
Re: Re: Re: VÚ 6162, RTU
Antonín Mašek | email | 20.12.2021 15:59 | id 160725 | nahlásit
sloužíl jsem na VB jako radista-skus se ozvat,mám i nějaké foto a tebe si také pamatuli. pamatuji si dobranský ,Tomášek,Kromholz,Roleček atd.
 
Re: VÚ 6162, RTU
jiří egermaier | email | 29.1.2017 19:43 | id 113025 | nahlásit
Mám dojem že jsemv tu dobu sloužil, sloužil u Sonu
 
Re: Re: VÚ 6162,
Milan Marek | 19.1.2018 18:52 | id 125436 | nahlásit
Končil jsi na podzim 1973? Myslím, že jsem po tobě přebíral SON na 1. baterii. Po půl roce jsem šel na přeškolení do PŠ Nitra na RPK. Pak jsme se potkávali nějaký čas v Plzni - Bolevci.
 
Re: VÚ 6162, RTU
Valter Mlynek | email | 31.1.2021 14:37 | id 153184 | nahlásit
Zdravim všechny kamarády z VÚ 6162. Sloužil jsem u čtz jako řidič v roce 1973 až75..Náš barák byl naproti toho vašeho.Za vámi už byli tzv. Špioni a autopark.Když vás převelili tak nás přestěhovali na vaše misto,tam jsme zůstali až do civilu.Ještě prřipomenu několik jmen důstojniku.Vel.pluku pplk.Cromčik politruk pplk Husak nač. štabu maj.Šanda phm. maj.Derka auto doprava maj.Straka nač.autoparku maj.Vogl Zvt por. ing Vrbka nač. auto dilen npra.Hiadlovsky vel čtz maj.Adami provian. nač kpt. Pelcl doktor npor. Stejskal zbrojni nač.kpt. Prejza.dalši jmenaj jsou maj.Buchal, Cihlař, Stodulka, rtm. Kužel, ppor. Mazák, atd. Držte se všichni. Ahoj Valter.
2.rota
Floriš | 18.10.2013 11:42 | id 65524 | nahlásit
Zdar.Sloužil jsem na 2.rotě v Hamerníkách pod kapitánem Chochlíkem 87-89.Velitel útvaru byl ppkl.Eliáš.
Pak si ještě vzpomínám na ppkl.Kravce,kpt.Kipilu.
Byl tam někdo v tu dobu?
 
Re: 2.rota
Jano | email | 29.4.2014 00:06 | id 74052 | nahlásit
Ja som bol na 1.rote u npor.Kučeru 87-89roky pamätam Eliaša , Kravca
 
Re: Re: 2.rota
jozo | email | 27.6.2015 21:38 | id 91889 | nahlásit
Ja som bol na 1. rote v 87-88 tiez (ako spagat). Pamatam si navyse nacelnika stabu mjr. Cizmara, jeho zastupcu mjr. Paterka. Politruk tam bol tusim mjr. Gondek. Mal kriticke poznamky k mojim znalostiam z Marxizmu-Leninizmu. Kpt. Kipila ma zas verboval, aby som to podpisal. Kucerov zastupca bol por. Zilka.
 
3.rota
milan | email | 13.7.2015 11:41 | id 92444 | nahlásit
Ahojte, jeseň 87-89 som slúžil na 3. rote REB u kpt.Grimma ako starší vodič a vodič náčelníka štábu, druhý rok som slúžil ako vodič sanitky na ošetrovni. Zdravím všetkých spolubojovníkov a mohli by sme zorganizovať nejaké stretnutie našich ročníkov, čo poviete?
 
Re: 2.rota
Mira Nováček | email | 10.2.2016 20:31 | id 101292 | nahlásit
Ahoj Kamaráde,
já jsem tu sloužil jaro 87-89. po výcvikáči dole jsem narukoval do kotelny, prvně pod kuchyň a potom jsem měl na starosti saunu a přes zimu jsem topil v autoparku. Na pplk Kravce moc rád vzpomínám, vytáhl mě z nejednoho průseru. Taky jsem býval na VSB kde pracoval civil jménem Majdánek, no a dědek Veselý, ten měl na starosti kotloše, tak tomu jsem byl na pohřbu, někdy v roce 88. Bydleli jsme na 7 rotě, a velitel byl npor.Lauko. Taky pěkný pako. Tak vzpomínám zdar! Pozdrav z Náměště nad Oslavou Mira Nováček
 
Re: Re: 2.rota
Radek | email | 7.7.2021 22:27 | id 157600 | nahlásit
Čau Miro,
narukovali jsme spolu na jaře 87, druhej rok jsem ti dělal výkoňáka na 7. rotě :-)
Potkali jsme se náhodou tuším v roce 95 v Náměšti, v takový malý restauraci na vjezdu do města (od Brna).
Zdravím z Brna, Radek Šíma
 
Re: 2.rota
Milan | email | 17.8.2017 12:14 | id 120140 | nahlásit
Zdravím spolubojovníky.
87/89 VÚ 8770 nejprve 6. rota kpt. Pugner ( pugy ) a pak 7. rota npor, Lauko, ale spíš ošetřovna, kpt. Tomášek. Dělal jsem lapiducha a taky VTJ Mariánské Lázně. Jinak
1. rota kpt. Kučera ( mám rád chlapi stejné tváře, proto velím plyn. Oblíbená hláška na bojovém rozdílení. )
2. rota kpt. Chochlík
3. rota ?
4. rota npor. Grim
5. rota kpt. Horvát ( nastartuju svého bedforda a uvidíte. Bedford ´jeho kolo Favorit )
6. rota kpt. Pugner ( vždy když měl devěťáka, tak šel na kontrolu rot a vždycky našel chlast, který pak vypil )
7. npor. Lauko
namátkou další lapasáci: mjr. Trávníček, kpt. Frühaufová, npor. Vaculík,
 
Re: Re: 2.rota
DUŠAN SEMANSKÝ | email | 2.7.2018 20:32 | id 129995 | nahlásit
Ahoj,na 4 rotě velel kpt.Honzák.Sloužil jsem 85-87
 
Re: Re: Re: 2.rota
Aleš Zelinger | email | 2.8.2018 09:14 | id 130753 | nahlásit
Slouzil jsem podzim 85-87,velitel byl npr. Chochlík..
 
Re: Re: Re: Re: 2.rota
Michal Tichý | email | 18.8.2018 12:40 | id 131140 | nahlásit
Zdar Mamute
Já tam byl o půl roku dřív a dělal jsem Ti velitele vozu(Gaz 66) na kterém jsme spolu projezdili všechna ta štábní cvičení pro toho malého kapitána z Příbrami.
Výkoného praporčíka na 2.Rotě dělal Marian Dečeko
Dále tam byli
kpt.Páterek ZV pro věci politické
pplk.Ferenc ZV pro výcvik
kpt.Teichrab NŠ ( ten je už po smrti-autonehoda na Slovensku)
kpt.Bylčík zbrojíř
prap.Orlitová
za kuchyň Ondo, Pichňa a Martin Pulpán
Za gumáckou jídelnu Silvio Spohr
Ošetřovna Mudr.Tomášek, lapiduch Tomáš Řivnáč, špagáti Mudr.Kremzer, Gynekolog Mudr.Ptáček
na štábu byl písařem Standa Tyschler
2 rota des.Skupa(škemral na ošetřovně aby si mohl poležet, aby nedostal prokouše), Jaro Hužvár po něm jsi převzal naše auto.
Asi bych si vzpomenul na další, ale přeci jenom je to už 31 let co jsem pryč.
Zdar všem co tam válčili se mnou
Michal
 
Re: Re: Re: Re: Re: 2.rota
DUŠAN SEMANSKÝ | email | 23.2.2019 19:17 | id 136077 | nahlásit
Ahoj Michale,dobře si tě pamatuju.Já 4 rota,kpt Honzák.Služba 85-87.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: 2.rota
Jaroslav Vlk | email | 3.4.2021 21:31 | id 155469 | nahlásit
Zdravím, já tam sloužil podzim 84-86 na 5. rotě, ale nejdřív půl roku na PŠ v Kolíně, ta jména si vesměs pamatuju, Eliáš zarudlej koktavej velel, zástupce Ferenc, náš VR byl "Boban" - Horvát, kuchaře si pamatuju a Sylvio Spohr byl tehdy můj bratr ve zbrani - tedy spíš v pití, dnes je pan podnikatel v Praze kavárna Louvre, jo to byly časy a 35 let uteklo jak voda .......
Zde již nelze dále reagovat
 
2.rota 85/86
Kvetoslav Staroň | email | 7.3.2022 15:06 | id 163089 | nahlásit
Ahoj Michal,
aj keď si ťa už neviem presne vybaviť, ale meno si pamätám. A pamätám si aj tie ostatné mená, dokonca aj lampasákov, čo si napísal. S Marianom Dečekom som bol na jednej izbe...Ja som tam bol ako špagát.
Ahoj
Kvetoslav Staroň, z Liptovského Mikuláša
Zde již nelze dále reagovat
 
2.rota Chochlík
Novy | email | 7.8.2021 21:27 | id 158155 | nahlásit
Nazdar chlapci, sloužil jsem na 2.rotě pod Chochlíkem v letech 86-88, na pokoji s Jirkou Bílků. Tak nám to nějak uteklo viďte. Míra
 
Re: Re: 2.rota
Peter GAZDARICA | email | 12.12.2018 12:48 | id 133650 | nahlásit
Ďakujem za Vaše spomienky.Takto som sa vrátil do čias,keď som zažíval začiatky praxe po vys.voj.škole v prekrásnom západočeskom krali a zakladali sme v r.1980 nový útvar REB
 
Re: Re: 2.rota
DUŠAN SEMANSKÝ | email | 23.2.2019 19:14 | id 136076 | nahlásit
Ahoj ,já sloužil na 4 rotě v letech 85-87.Velitel tam byl kpt.Honzák.Nevíš teda co se s ním stalo ? Píšeš,že 4 rotě velel npor.Grim
 
Re: Re: Re: 2.rota
Jarda | 20.8.2023 19:05 | id 173987 | nahlásit
Honzak odešel na štáb.Vystřidal ho Křelina. Grimm velel na trojce.
 
Re: 2.rota
Jarda | 20.8.2023 19:11 | id 173988 | nahlásit
Zdravím. Kamzík, Sázeček, Nadrchal, Šichula.... Giecek, Malafa ( vykoñak).... Říka Ti to něco?
Dyleň 82-84
Petr | email | 23.9.2013 22:19 | id 64744 | nahlásit
Nazdar kluci,
při vzpomínkách na vojnu jsem procházel web a narazil jsem na tyto suprové odkazy. Rád zavzpomínám na ty časy na RULu u Igena, i když to byla někdy pakárna, myslím, že jsme si to užili. Myslím, že to co jsme zažili, tak by nám stejně nikdo nevěřil. Petr Procházka (můj jmenovec Vašek jezdil s autobusem...)
 
Re: Dyleň 82-84
Roman 83-85 | 14.2.2014 12:14 | id 70841 | nahlásit
Čau Petře, zdraví tě excairák od Kolína, byl jsem vlastně tvůj mladej. Po vojně jsme se viděli v Praze někdy koncem 80.tých let minulého století v OD Kotva. Od konce vojny je to už neskutečných 30 roků, tak strašně to letí. A nám už je taky ...sát. Tak se drž a někdy naviděnou. R.K.
 
Re: Dyleň 82-84
Zdeněk | email | 22.9.2018 14:29 | id 131916 | nahlásit
Ahoj, já sloužil 81 - 83 vedle na Cairu, tak jsme se asi museli znát
 
Re: Re: Dyleň 82-84
Tibor | 28.8.2022 11:09 | id 166781 | nahlásit
Ahoj Mužskej, ten na ktorého reaguješ bol asi môj mladý, keď som bol veliteľ družstva na RUL-e, ako sa neviem rozpamätať. A alebo, ahoj Roči. Keďže ste tam boli dvaja? Ako si žiješ?
Ani neviem ako som sa dostal k tejto stránke.
Ale som rád, že som si na nej oživil spomienky z pakárne, so skvelými ?spolubojovníkmi? v krásnych Mariánkach, kde boli skvelé baby.
Tibor.
 
Re: Re: Dyleň 82-84
Martin Tabiš | email | 5.2.2023 18:19 | id 170520 | nahlásit
Ahoj Zdeňku ja som slúžil 81-83na RPS 6 spolu s Karolom Brhelom ,Jožkom Jakubíkom a Paľom Novotným.Pamatám si na teba.S Brhelom som v kontakte,rád by som sa ale dačo dozvedel o ostatných-Pavel Tomeš,Vojta Zábran. Lubo Kirschner,kuchár Šarkezi.....Fúúúúú mám výpadok v menách,ale tváre by som určite spoznal.
 
Re: Re: Re: Dyleň 82-84
Jiří | email | 8.2.2023 14:56 | id 170587 | nahlásit
martine, nemáš náhodou nějaký fotky rps6? já sloužil na dyleni 63-64, já na post-2, kluci na rps-1 či 2. začínali jsme na dyleni, byli jsme první ročník pluku.
9181
Martin Žižka | 3.6.2013 15:12 | id 61385 | nahlásit
Já tam sloužil 4/87-3/89 velitel roty byl ze začátku mjr.Kuzmijak,já tam byl jako strážák jezdil jsem na Dyleň ob 24hod.Odsloužil jsem 308 čtyřiadvacítek.na Dyleni velel plk.Holý pak tam jezdil prap.Slavík,nprap.Jakeš,taky pamatuju Ígena. Měl jsem psa Bleska pak tam byl ještě pes Kari ,Alan a Borgi.
 
Re: 9181
Jarda | email | 3.6.2013 21:00 | id 61403 | nahlásit
Slouzil jsem 1983-1985. Pamatuju psy Bleska a Kariho,za me tam byl jeste Baron...ale uz za me se rikalo ze Blesk ma odslouzeno...tak nevim jestli to byl ten samej...
 
Re: Re: 9181
Martin Žižka | 3.6.2013 21:31 | id 61404 | nahlásit
za mě už tam baron nebyl a Blesk asi byl ten samej
 
Re: Re: 9181
Martin Žižka | 3.6.2013 21:33 | id 61405 | nahlásit
Ještě připomenu já Bleska na jaře 89 musel nechat utratit na veterině v Chebu
 
Re: Re: Re: 9181
Milan Sklenář | 28.6.2013 13:52 | id 62301 | nahlásit
Psi Baron,Blesk a Kari přišli na Dyleň na jaře 82.
 
Re: 9181
Jirka Meyer | 30.6.2014 19:54 | id 76588 | nahlásit
Ahoj Martine,
doufám, že si na mě taky vzpomeneš, přeci jen je to už více než čtvrt století. Kolikrát jsem si na ty stráže vzpomněl. Byl jsi můj starší půlročák. Tvoje číslo ze strážáků byl ještě Marian Karyka a ještě jeden menší silnější kluk, ale propustku jsi měl jenom ty. A z mého čísla ze strážáků zase jenom já. Mě dali frčku tak jsem jezdil jako velitel stráže a ty jsi jezdil jako psovod. Na strážnici jsme mrskali celý den karty, ale ten mír jsme přeci jen uhájili. Pamatuju na to zrcadlo v umývárně, kam zezádu každý správný strážák napsal svou poslední stráž a počet odsloužených stráží. Na ty lampasáky co jsi si na ně vzpomněl si taky pamatuju. Ještě bych připomněl poručíka Walíka který nám dělal velitele na rotě.
V Mariánkách jsem se byl podívat asi před osmy lety s rodinou. Mrknul jsem na ty trosky co zbyly z kasína. Na Dyleň jsem se tenkrát časově nedostal, ale po té co jsem objevil tyto stránky věřím, že se tam někdy ještě vypravím a zavzpomínám na ty nezapomenutelné dva roky. Přeji všem souvěrcům, kteří mají své vzpomínky na dva roky strávené na Dyleni vše nejlepší v dalším životě.
 
Re: Re: 9181
Martin Žižka | 18.9.2014 15:43 | id 79210 | nahlásit
To je jasný že si vzpomínam jak jsme spolu bojovali , ten menší kluk byl Petr Hazmuka.Já dělám už 25 let hasiče záchranáře prakticky od skončení vojny.Bydlím v Plasích jsem ženatý mam 2 děti.a na vojnu občas vzpomenu díky těmto stránkám.napiš kde bydlíš a co děláš. tak se zatím měj . Ahoj
 
Re: Re: Re: 9181
Milan Václavík | email | 6.9.2022 12:00 | id 166942 | nahlásit
Zdar borci, sloužil jsem na Dyleni 88/89 s Tomem Kandlem a Pavlem Kocmichem - odposlech německý. Dobře si vás pamatuju. Tuším, že J.Meyer měl přezdívku "osa" od mazáků. A Huňka dovezl tenkrát briarda do stráže. V kotelně byl kraken Rakovič na věži, jednou spálil krmení pro psy a smrdělo to tou vzduchotechnikou všude. V kontaktu jsem akorát pres FCB s T.Kandlem, tak se když tak ozvěte. Vzpomínek je plno, třeba ladička na tv, Gajzurúv balík kamionem z Vizovic, akce s holkama z hotelovky .....
 
Re: Re: 9181
Radek Brychta | email | 13.3.2015 23:58 | id 87632 | nahlásit
to bychom se měli znát.... moje číslo : Cikrle Radek , Gestinger ,
 
Re: Re: Re: 9181
Martin Žižka | 31.3.2015 08:48 | id 88412 | nahlásit
Vy jste tedy byly naši mladý.Ale promiň ty jména mě nic neříkají.Už je to přeci jenom 26 let.
 
Re: Re: 9181
Milan Václavík | email | 6.9.2022 12:13 | id 166943 | nahlásit
Zdar, něco jsme spolu zažili, "Osa" . Další se ukrývaji pod přezdívkami Ranger, Chelmut, Kucera, Algena, Gejza, Koblih, Milouš( já), Kosťa, Žiga, Stenly, Huň a dalši. Točil jsem s Tomem Kandlem a Koblihou. Vy jste nás dole hlídali na strážnici. Plno vzpomínek, bylo by fajn je sdílet s dalšími? Jsi s někým v kontaktu?
 
Re: 9181
Honza Treml | 23.10.2014 20:34 | id 80389 | nahlásit
Sloužil jsem tam 3/88 - 2/90 . Jezdil jsem s vejtrou linku na Dyleň. Bleska si pamatuju a pamatuju si i tebe. Párkrát jsem byl ve stráži na Dyleni i jako šofer protože strážáků s propustkou bylo málo. Walik byl muj velitel roty. prap. Kebort byl šef v autoparku.Jakeš alias komanč mě nadělil 5 dní vostrejch,Kasarna už neexistujou,
 
Re: 9181
Radek Brychta | email | 13.3.2015 23:52 | id 87631 | nahlásit
jestli se nemýlím , tak jsem tam sloužil 88-90
Kari byl vlčák a pak tam byl ještě briard ..jméno si nepamatuji . Jméno Žižka je mi povědomé .. nelítal jsi s větroněma ??
 
Re: Re: 9181
Martin Žižka | 31.3.2015 08:45 | id 88411 | nahlásit
Ten briard se jmenovel Borgi a byl pro něj v Grabštejně Huněk a já jsem z větroněma nelítal.
 
Re: Re: Re: 9181
Radek Brychta | email | 26.1.2017 17:18 | id 112907 | nahlásit
Jo máš pravdu.. Huněk lítal, nebo aspoň o tom povídal... je to opravdu už pěkná fůra let.
 
Re: Re: 9181
Radomír Jahn | email | 25.6.2022 18:04 | id 165354 | nahlásit
Borgi se ten briard jmenoval. Byl černý. Jít na aktivizaci na Kariho bylo za trest, nikdo nechtěl. Překusoval z rukávu směrem ke krku aktivisty.
 
Re: 9181
Jirka | email | 31.5.2015 18:08 | id 90723 | nahlásit
čau, zdraví tě tvůj bejvalej kuchař z Dyleně-pamatuju si tě,jsem stejný číslo,akorát na rotě jsem byl vpravo,ty buď vlevo nebo na VKV rotě....ještě si vybavuju našeho praporčíka (?) Mencla, major Rehák to tam pak vedl...pak trapnej pošťák z roty Kebort,co vypil aceton,haldy rozbitejch flašek na rotě,dříví co jsme štípali ve sklepě...a taky se mi vybavuje ten tvůj mazák z Chebu - Jecha (trotl) :).
 
Re: Re: 9181
Zdeněk Pechar | email | 25.11.2015 21:25 | id 98016 | nahlásit
V kterém to bylo roce. 70-72 jsem byl u správy budov pro oba útvary. Majora Reháka znám dobře. Později to byl dokonce můj švagr. Ale to jsem v té době nemohl vědět. Už to má také dávno za sebou.
 
Re: Re: 9181
LIPTáK LADISLAV | email | 20.5.2018 09:58 | id 128913 | nahlásit
Jirka Fiala? Civil jaro 89? Ak si to ty,zdravím ťa!
L. LIPTáK,planžeťák,rota RTR.
 
Re: 9181
Radek Brychta | email | 26.1.2017 17:08 | id 112906 | nahlásit
Martine, byl jsi můj starej..teda teoreticky. Jestli si dobře pamatuji, tak ty jsi měl nějaký zobáky na háku :-))..
Máš kontakty ještě na někoho?? Kužel, Botoš, ...
Moje čísla byli : Cikrle, Gestinger,
roky85-87
Milan | 15.3.2013 15:47 | id 58180 | nahlásit
slúžil som v mariankach VÚ 7495 na stanovišti Dyleň pracovisko CAIRO
šikana v armádě
Roman | 24.11.2012 11:51 | id 52560 | nahlásit
Zdravím všechny bývalé vojáky ZS a chci se zeptat, kdo z vás byl na vojně podroben menší či větší šikaně. Můj názor je takový, že zvláště u útvarů ZVO byla šikana téměř všude. Vojáci z povolání o tom, co se dělo na rotách v době jejich nepřítomnosti, velmi dobře věděli, a když něco prosáklo ven a hrozila z toho mimořádka, strkali hlavy do písku jako pštrosi. Nebo se snad mýlím, páni lampasáci ? Chci slyšet váš názor. Předem upozorňuji na to, že se nejedná o mě, kdo byl jako záklaďák psychicky i fyzicky mučen, ale šlo o mé spoluvojáky z mého čísla. S pozdravem váš Roman
 
Re: šikana v armádě
Danny | 3.5.2015 06:49 | id 89852 | nahlásit
No, tak to jsi musel být pěkná krysa, když si vše věděl, viděl a nekonal :-)Lampasáci s Vámi na pokoji, ve službě nebyli, dělali jste si to sami mezi sebou,byl to Váš boj, jední blbí co to dělali a druzí ještě blbější co si to nechali a třetí byli horší než ty dvě skupiny před tím :-))U nás nic takového nebylo, neměli jsme čas na ptákoviny.
 
Re: Re: šikana v armádě
Roman | 24.8.2015 12:44 | id 94040 | nahlásit
Čau Denny, nevím sice, kde jsi sloužil ty, ale u bojováků fungovala tzv. mazácká vojna, případně suprácká. Úsluhy typu donášení stravy z kuchyně, čištění služební i vycházkové obuvi, dělání rajonů za vojáky staršího ročníku atd. byly v té době naprostým standartem. Byla tady dnes a denně naplňována skutková podstata trestného činu urážka mezi vojáky. Když se našel jedinec, který tu buzeraci nevydržel a oznámil to, byl pak označen za bonzáka. Pochop, prosím, že vojáci z povolání prostě neměli zájem řešit mimořádné události, které by pak následně řešila vojenská prokuratura či vojenský soud. Doufám, že jsi chápavý člověk a inteligent. Zdravím tě a přeji vše dobré. Howgh
 
Re: Re: Re: šikana v armádě
Neznámý | 16.11.2022 23:20 | id 168315 | nahlásit
U nás jsme měli mazaka - uřvanyho debilka a coby směna v kuchyni jsme mu dělali "večeři s vajíčkama" a testosteronem. Bylo nás asi osům, a prakticky každý večer jsme ho krmili mrdkou. Pak jsem byl převelen jinam.
 
Re: Re: Re: Re: šikana v armádě
Jarda | 17.11.2022 08:22 | id 168317 | nahlásit
Ahoj neznámý, já jsem byl na čáře, takže tohle neznam. Jenom na okraj a chutnali mu ty vajíčka? To nic nepoznal? Jak se říká, každému podle jeho zásluh. Ale byla by prdel, kdyby se to dnes dozvěděl. Tak se měj.
 
Re: Re: Re: Re: Re: šikana v armádě
Neznámý | 17.11.2022 14:01 | id 168319 | nahlásit
Dával si často i repete. Jednou "za mně" i 3x Hemenex po sobě. Když jsem tam dojel před odjezdem na dovolenou (se zbraní do sejfu a pro doklady), říkali mi kluci že toho už sežral nejmíň půl kýblu. :)))
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: šikana v armádě
Jarda | 17.11.2022 14:34 | id 168323 | nahlásit
Asi mu to chutnalo, škoda, že nejsi na fejsu.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: šikana v armádě
Neznámý | 17.11.2022 14:52 | id 168324 | nahlásit
Když jsme tam dojeli, už tam nějací mládí byli. Ale krmili ho tím už i jeho půlky, které taky buzeroval když měli službu v kuchyni. Prostě už to tam jelo. Tak proč bych chuj.ovi taky něco nepřihodil "do kastrolu". Co jsem pak o něm v civilu slyšel (měli jsme podnik nedaleko jeho bydliště) tak se na vojně z něj stal ještě větší magor než byl před vojnou. A podle toho se mu odvíjel zivot. Testosteron zabral. :)
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: šikana v armádě
Jarda | 17.11.2022 17:02 | id 168330 | nahlásit
Asi bych to nevydržel, chtěl bych vidět jeho ksicht, až by se to dozvěděl.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: šikana v armádě
Neznámý | 17.11.2022 21:00 | id 168336 | nahlásit
Já tu potřebu nemám, ještě ho někdy vidět. :)
Zde již nelze dále reagovat
Foto
Tim | 31.10.2012 12:54 | id 51622 | nahlásit
Chlapi, perfectní fotky škoda, že jich tu není více!
9181
Tadeusz Heczko | email | 3.10.2011 22:02 | id 36712 | nahlásit
Ahoj.Ja byl v Mariánkach a na Dyleni 9/89 do 3/90 jako hláskař.Tenkrád to byl utvár 9181.Kdo si to po těch letech pamatuje ať se ozve.
 
Re: 9181
Radek Čáni | email | 9.7.2012 20:57 | id 47540 | nahlásit
Zdravím.
Já sloužil u útvaru 9181 od 1/90 až do 5/90. Byl jsem strážák a řidič. S několika klukama, kteří zde sloužily jsem v kontaktu.
 
Re: 9181
pisos | email | 21.10.2012 23:58 | id 51238 | nahlásit
pamatuji 4/88-2/90, rota VKV, proviantak, ale nejak se mi vyparila jmena, ty jsi byl asi muj pulrocak.
 
Re: Re: 9181
Martin Žižka | 5.12.2013 14:59 | id 67381 | nahlásit
Na naší rotě byl provianták Peter Mojto v r. 88-jaro 89
konec září 1985
Roman | 29.7.2011 12:48 | id 34306 | nahlásit
Zdravím všechny chlapce a chlapy, kteří končili vojnu u VÚ 7495 v září 1985. Z dobových fotografií si spoustu z vás pamatuji, tak zvláště zdravím specialisty z RULU a CAIRA Jirku Pěnkavu, Mariana Uherku, Pavla Junka, Romana Žiaka a další a další. Vojna byla krásná, ale krátká. Tak jestli žijete, ozvěte se, ať něco spácháme. Ze středních Čech vás všechny zdraví Roman Kuchař
 
Re: konec září 1985
Jarda | email | 5.10.2011 23:33 | id 36768 | nahlásit
Cau,mozna si te budu pamatovat. Ja jsem tam koncil na jare 1985. Tusim pochazis odnekud od Kolina ? Ja chodil na Dylen do straze. Uz je to davno,nikoho znamyho jsem tu jeste nepotkal,ale par jmen mi utkvelo v pameti...
 
Re: Re: konec září 1985
Roman | 26.12.2011 19:04 | id 39765 | nahlásit
Čau Jardo, určitě jsme se tam museli potkat, já jsem jezdil ob 24 hodin na BÚ, sloužil jsem na CAIRU, vedle nás byl pracák RULÁKU. Dokonce jsem jednou dělal figuranta při aktivizaci psa Bleska, strašně jsem se ho bál. Ze strážáků si dobře pamatuju na Jardu Vyskočila z Velké Dobré, velkého příznivce rockové muziky. Ale to byl asi tvůj starej. Tak se zase někdy ohlaš. Roman K.
 
Re: Re: Re: konec září 1985
Jarda | email | 26.12.2011 19:48 | id 39768 | nahlásit
No vidis jak ses pekne trefil....
 
Re: Re: Re: Re: konec září 1985
Roman | 13.1.2012 18:57 | id 40703 | nahlásit
Čau Jardo, jak pořád žiješ, já nic moc. V kontaktu jsem jen s Peťou Novým a s Jirkou Pěnkavou, jsou to bývalé kapacity z RULu od Ígena. Poslední tři roky pořádáme takový minisraz, pokecáme, popijeme, pojíme a tak. Prostě vzpomínáme na dva roky prázdnin v Hamrníkách a na Dyleni. Tak se zatím měj a zase písni. Čus
 
Re: Re: Re: Re: Re: konec září 1985
Jarda | email | 15.1.2012 21:45 | id 40824 | nahlásit
Ty jmena si pamatuju. Na Igena se asi zapomenout neda. Petr Novy..nebyl on odnekud od Prahy ? Muj rocnik ? Penkavu si asi taky pamatuju. Ja jsem jen na internetu narazil na Miru Svehlu,planzetak jestli si pamatujes. Jinak z naseho rocniku tady neni zrejme nikdo.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: konec září 1985
Roman | 17.1.2012 18:06 | id 40901 | nahlásit
Čau Jardo, Peťa Nový alias Pepa Galerka je na fotce 1, stojící vpravo nahoře nad Pohankou, je to tvoje číslo, končil jaro 1985. Bydlí v Úhonicích, což je kousek od Velké Dobré. My jsme se vídali na beatových akcích v Praze,vzpomínám na Lucernu někdy v roce 1987, měli tam nějaké výročí Markýz John a jako hosty tam měli Benefit a Odysseu. A Jirka Pěnkava je moje číslo, konec podzim 1985. Je to velkej hráč, ten žije v Mýtě u Rokycan, kousek od Zbiroha. Čau a brzy nashle
 
Re: konec září 1985
Marian | email | 10.2.2012 09:39 | id 42128 | nahlásit
Zdravím všetkych z rulu caira ale aj psovodov.Teba si pamatam moc dobre bola stebou sranda .Pozdravujem Pénkavu ale aj Pavla Junka. Zo psovodov si spominam na Dvoraka a Sabrsulu. Z mazakov na Honcarenku Macana Sivu a Vanku.Pamataš na nahodne stretnutie v Prahe?Zo Slovenska zdraví všetkych Marian Uherka.
 
Re: Re: konec září 1985
Roman | 12.2.2012 16:27 | id 42234 | nahlásit
Ahoj Mariane, zdravím tě z dalekého Česka. Kdo by mohl zapomenout na jednoho z nejslušnějších a nejmírnějších ruláků tehdejší Varšavské smlouvy ? Na to náhodné setkání si samozřejmě pamatuji, viděli jsme se, myslím v Praze na Václavském náměstí. A je to už asi 25 roků, nebo ještě víc. Jsem moc rád, že ses ozval. Já jsem v kontaktu s Jirkou Pěnkavou a Peťou Novým, taky s Jardou Vyskočilem od strážáků. A ještě ti pořád rostou tak rychle vousy? Na další strážáky Jardu Dvořáka a Roberta Šabršulu si taky dobře pamatuji. Zatím se opatruj a brzy napiš. Čau
 
Re: konec září 1985
Pavel | email | 6.12.2015 08:50 | id 98442 | nahlásit
No zdááár, tak jsem byl informován teprve teď o těchto stránkách a hned vidím staré známé tváře. No a nejvíc mé drahé, trochu zmatené dítě Kuchťu. Takže sice s velkým zpožděním, ale hlásím že žiju, znovu opět i na původní adrese, kterou jsem měl v době vojny. Jediný parťák, o kterém vím, tak mám na Fcb Romana Žiaka, za Pěnkysem jsem byl tak v r. 90, jinak nevím. Tak zatím, zdraví vás Pavel Junek
jasná zpráva
Ř í h a Vladimír | email | 10.4.2011 13:08 | id 29972 | nahlásit
Je škoda, že nás je málo, kteří by chtěli vzpomenout na dva roky v uniformě , kdy jsme se pohybovali mezi Mariánskými Lázněmi a Dylení.Byl jsem tam v r.1964-1966 na 26 měsíců. Vzpomínám na to rád. Snad si tento vzkaz někdo přečte a ozve se mi.Tel. 604114867.Díky.
 
Re: jasná zpráva
jisa | email | 10.4.2011 16:54 | id 29978 | nahlásit
říkají ti něco jména,třeba, pařízek. rosenberg(nevím, jak se přesně psal), lepka eman. dolenský josej, vincent jozef, šurina franta ? měli by to být tvoji mazáci. a poručík hrnčíř ? je to dědek jako my, ztrácí paměť .....
 
Re: jasná zpráva
Nešpor.L | email | 10.4.2011 21:36 | id 29996 | nahlásit
Ahoj zkus - vu6174marianskelazne…
Libor spojař
Dyleń 1982
 
Re: jasná zpráva
Dostál František | email | 19.7.2012 17:35 | id 47938 | nahlásit
Ahoj já jsem nesloužil u vaši roty,já jem sloužil u VU6162 ale měly jme baráky naproti sobě my jsme vám tehdy říkali špioni.Sloužil jsem tam v roce 65/67
ale byl sem taky spojař,tak jsme se během toho roku možná někdy viděli.Kdyby to někdo četl znaší VB batereie tak ať se ozve na tel.605367120.
Franta Dostál z Ostravy -staršina.
Tablo Jaro 1985
Jarda | 14.3.2010 12:09 | id 13746 | nahlásit
Docela by me zajimalo,kdo tenkrat kreslil to tablo,uz si to nepamatuju..
Poznámka
Pavel | 16.10.2009 18:31 | id 6822 | nahlásit
Škoda, minul jsem to o kousek, byl jsem tam od listopadu 1985 takže nikoho z kluků na fotkách nepoznávám :(
 
Re: Poznámka
Jarda | 20.10.2009 22:39 | id 6940 | nahlásit
3. a 4. v horni rade sli do civilu myslim az na jare 1986...Lehky a Dvorak...
 
Re: Poznámka
Jarda | 20.10.2009 22:40 | id 6941 | nahlásit
na prvni fotce 3. a 4. v horni rade sli do civilu myslim az na jare 1986...Lehky a Dvorak...
 
na Jardu
Pavel | 20.9.2012 10:11 | id 50151 | nahlásit
jo uz jsem si vzpomnel na tusim : Milana ... Dvoraka, byl snad vyuceny cisnik, umel strihat vlasy-"rotni" holic ....


Přidáváte nový komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

Hamrniky r. 1983-85

Okres: Cheb

Dobové fotografie z VÚ 7495 Mariánske Lazně - Hamrniky (odloučená jednotka VÚ 7495 Zbiroh, mimo jiné zajišťující Pozemní průzkumné stanoviště rádiového a radiotechnického průzkumu na hoře Dyleň).

A2009-10-04 11:06:40 U2023-08-13 17:19:14 TG170