Dobové foto

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (45)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
1 foto (M.Kunštek) z celkových 8

Foto 1
Autopark : v podrepe z ľava: náš velice výkonný výkoňák Venco Šedivý, ja, Milan Novotný, na nárazníku leží Vlado "Motor" Molnár a stojaci je myslím že náš polročák Franto Drbohlav.
Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7 Foto 8

Autor: M.Kunštek | Pořízeno: 1984-86 | Foto: 8 fotek



Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
Autobusar od roku 86 september
Juraj | email | 9.6.2018 17:33 | id 129448 | nahlásit
Ahojte..ja som bol sofer na tom autobusi roku 86 od septembra sluzil som do 87 april
podzim 84-86
Luboš | email | 30.10.2012 09:23 | id 51566 | nahlásit
Zdar lidi , Ve Volarech jsem byl jen 1.měsíc výcviku na podzim a vrátil jsem se tam na jaře 85 jako lapiduch .. Z fotek si pamatuju jem Motora .
Na ošetřovně se mnou byli Fero Dobránský jako řidič sanity a Juro **** ,řikali jsme mu k***tár, jako starší lapiduch :)
Pak si ještě pamatuju promítače -- snad Stádnik - hrozně hezky kreslil..
Byl jsem tam do konce r.85 kdy jsem byl úspěšně zdegradován a vykopnut na 8. rotu tehdy ještě osmou americkou, ale s nástupem mjr. Kučavy se z ní rychle stala 8. zelená. Nakonec jsem tam vrátil na podzim 86 nasloužit pár dní, ale radši nás všechny vykopli s nástupem diamantů jako podvratný živly :) nám už bylo jedno kolik nasloužíme , když jsme přišli o den D
 
Re: podzim 84-86
Pavel STÁDNÍK | email | 5.12.2013 20:22 | id 67391 | nahlásit
Zdravím všechny péesáky z Volar - motostřelecké roty - ročník podzim 84 - 86.Na tyto pěkné stránky civím již několik let , a v životě by mne nenapadlo , že si někdo vzpomene na promítače z kina vedle Army , kterej si pro zkrácení dlouhé zelené chvíle trošku kresli.....a tím možná trošku bavil svoje spolubojovníky.Starších i mladších ročníků!!!
 
Re: Re: podzim 84-86
Aleš Ryzák | email | 28.12.2014 22:45 | id 83201 | nahlásit
ahoj Pavle,byli jsme spolu při výcviku v četě a moc dobře si na tebe vzpomínám. jestli se nepletu,tak s náma byl taky Petr Kmohan. S ním mám společnou fotku na PŠ Libějovice 1985. jednou se tady objevil
Filo,tak jsem mu taky odepsal. ten byl v sousední četě.
 
Re: Re: podzim 84-86
Luboš | email | 29.9.2021 07:09 | id 159066 | nahlásit
Zdar Pavle, paměť je nevyzpytatelná, ale k tobě jsem se chodil zašívat ještě s někým- už netuším a pamatuji si na obrázky tuším Kim Wild nebo koho jsi to tenkrát zbožňoval :-)
 
Re: podzim 84-86
Fero | email | 24.2.2019 11:11 | id 136083 | nahlásit
Ahoj Lubosi,ešte žiješ?O týchto stránkach som nevedel,dnes nedeľa,užívam si klud,a tulam sa internetom,nostalgia s vekom prichádza,zrazu Volary,Stozec,Pasecna,roky dávno minulé.Ak to nájdeš,pis na tel.+421 948072078,aj ostatní z r.84_86
 
Re: Re: podzim 84-86
Luboš | email | 29.9.2021 07:17 | id 159067 | nahlásit
Zdarec Fero :-) njn pár pátků uběhlo co jsme se neviděli . Tuším, že jsi byl ještě po vojně v Praze a chrněl jsi u nás :-D Telefon si zapisuju a ozvu se :-)
Volary84-86
Ivan Čechotovsky | email | 19.9.2012 19:13 | id 50134 | nahlásit
Čao Dolejsko uz sa mi rozjasnilo,je to uz predsa nejaky patek, jak sa mas stara vojno?Si s niekym vkontakte?Mam tie fotky ale neviem ich tam dat, musim pockat na syna. Zdravim aj Milana KUNSTEKA Co sa nezastavis mas to na skok, dame rec a nejake pivko .Staci sa v Solosnici opytat kde byvam.Uz si na dochodku.?Mam aj nejake fotky PŠ ky.
 
Re: Volary84-86
Martin | 19.9.2012 21:18 | id 50139 | nahlásit
Ahoj Čecho´táku,to jsem rád že jsi se tady objevil.Mám se tak akorát podle možností :). Jinak jsem v kontaktu s Mrkvičkou,Zápotockým a Zemanem. Fotky sem určitě dej,rád se nejenom já na ně mrknu. Milan Kunštek se už na mě nepamatuje,sklerotik jeden.). Určitě se ještě ozvi,čau ty zvíře
Volary
martin | 9.6.2011 16:00 | id 32300 | nahlásit
Ahoj Milane,rád tě zas vidím aspoň na fotkách,Motora samozřejmě taky.Nevíš něco o Čechoťákovi?
 
Re: Volary
M.Kunštek | email | 9.6.2011 16:35 | id 32303 | nahlásit
Ahoj Martine, aj keď vôbec netuším kto si, som strašne rád že si zareagoval, poteší každá spomienka a je absolútne jedno či je to niekto z nášho ročníka alebo niekto z mladších, hlavne že je na čo spomínať.
Čo sa týka Ivana, toho som stretol raz a pritom býva neďaleko odo mňa v Sološnici, (budem sa musieť s ním skontaktovať), a raz som ho videl v TV bol v akejsi súťaži. Na ten jeho hrubý hlas sa asi nedá zabudnúť.
 
Re: Re: Volary
Martin | 9.6.2011 18:04 | id 32312 | nahlásit
Sloužili jsme spolu na Žďárku,jsme stejný ročník.Já jsem byl v zimě 86 jako instruktor KŘK ve Volarech.Spolu se známe,možná by sis vzpomněl.A na šílence Čechoťáka se zapomenout nedá,to máš pravdu.
 
Re: Re: Re: Volary
M.Kunštek | email | 9.6.2011 21:24 | id 32323 | nahlásit
Martin, asi si ma s niekým pletieš, ale ja som na Ždárku nikdy neslúžil, ja so bol v Sušici. Som ročník jaro 84-86, takže v zime 86 som ja bol už v civile.
 
Re: Re: Re: Re: Volary
Martin | 10.6.2011 11:27 | id 32337 | nahlásit
Nepletu,myslel jsem to jako že jsem sloužil na rotě s Čechoťákem.Já jsem taky 84-86 ale asi jsem to zmotal,byla to zima 85:)
 
Re: Re: Re: Re: Re: Volary
M.Kunštek | email | 10.6.2011 12:27 | id 32340 | nahlásit
Tak potom OK, v tom prípade by som Ťa mal poznať ale bohužial po toľkých rokoch si fakt už nespomínam, musel by som vedieť celé meno. Len toľko viem, že VR bol vtedy tuším kpt. Puš, ale už si ani zaboha nemôžem spomenúť ostatných, ani len to kto mi robil VČ, viem len že raz to bol nprap.Halfar.
Tak ak si pamätáš, skús mi nejaké mená pripomenúť, budem rád.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Volary
Fousáč | 10.6.2011 18:29 | id 32351 | nahlásit
Pokud mě pamět nemýlí tak Puš byl ZVP a Halfar velitel čety, velitele roty si nemohu upamatovat asi to byl někdo z Lipenska .
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Volary
M.Kunštek | email | 10.6.2011 19:35 | id 32355 | nahlásit
Puš bol VR, to viem úplne isto. Bol som vo Volaroch v troch výcvikáčoch, dvoch VR si pamätám: maj.Karásek a kpt. Puš, ale na tretieho si nemôžem spomenúť...snáď kpt.Kulhavý? Ale kto bol ZVP to už neviem, jeden raz tam bol ZVP maj.Hurtík, super chlap, ale to bolo sa mi zdá keď bol VR maj.Karásek.
Halfar bol VČ, to som už písal, a ešte jedného VČ si pamätám, npor.(kpt?) Hanko. Na ďalších si nie a nie spomenúť...
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Volary
Fousáč | 10.6.2011 22:05 | id 32362 | nahlásit
Jo tak to může býtKarásek velel druhé výcvikovce a Puš třetí, ulhavý tam molh být taky ano i Pavol Hurtík u řidičů už mohl být v té době Mevěžov a další ZVP byl asi kpt. Novák zvaný Lopéz.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Volary
Martin | 11.6.2011 12:09 | id 32382 | nahlásit
Už si taky pamatuju jenom někoho.Ale co mě docela zamrzelo je to,že nprap.Kořínek zemřel.Byl to fajn chlap a byla s ním sranda.On zelený mozek rozhodně nebyl na rozdíl od některých zde jmenovaných.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Volary
Fousáč | 11.6.2011 13:50 | id 32389 | nahlásit
Jistě, máš pravdu Jarda byl osobnost jak na hřišti tak i na TOV , dost lidí se s ním nechtělo dohadovat, ale z tohoto světa už odešlo dost lidí, kteří zanechali v našich srdcích dosti znatelných stop.
 
Re: Re: Volary
kohout pavel | 12.6.2011 22:16 | id 32445 | nahlásit
Ahoj fousáči všechny vás moc pozdravuju . Pavel Kohout 83-85 velitelská rota,84 převelen České žleby
 
Re: Re: Re: Volary
Fousáč | 13.6.2011 06:32 | id 32452 | nahlásit
Taky tě zdravím.
 
Re: Volary
Ivan Čechotovsky | email | 13.9.2012 20:54 | id 49974 | nahlásit
Kto sa po mne zhana. Ivan
 
Re: Volary
IvanCechotovsky | email | 13.9.2012 21:00 | id 49975 | nahlásit
Kto ma hlada Ivan
 
Re: Re: Volary
Martin | 13.9.2012 23:12 | id 49983 | nahlásit
Ahoj Ivane,jsem rád že jsi se tady objevil.Tvůj spolubojovník a řidič rolby ze Žďárku
 
Re: Re: Re: Volary
Martin | 13.9.2012 23:13 | id 49984 | nahlásit
Nemluvil jsi s Milanem Kunštekem?
 
Re: Re: Re: Re: Volary
Ivan Cechotovsky | email | 14.9.2012 18:31 | id 49999 | nahlásit
Cau Martin napis mi prosim ta meno, uz mi to vysumelo z hlavy a strasne rad by som vedel kto si.Ospravedlnujem sa. Milana kunstka som nevidel as 20 rokov.Sme spolu aj na fotke ?_ Fotky co mam dam na stranku cez vikend.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Volary
Martin | 15.9.2012 12:02 | id 50018 | nahlásit
Ahoj Ivane,Martin Dolejška
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Volary
Milan Kunštek | email | 15.9.2012 15:45 | id 50022 | nahlásit
Ahoj Ivan, som rád že sa tu konečne objavil niekto z nášho ročníka. Ja už tu šmejdím skoro dva roky ale ešte som tu nenatrafil na niekoho s kým som bol na vojne, myslím náš ročník, jaro 84-86. Ty si teraz fakt jediný, kto sa tu objavil. Koho som tu akurát našiel, bol Pavel Váňa, neviem či si na neho ešte spomínaš s PŠ-ky, slúžil potom v Mnichoviciach, ale už skoro dva roky sem nenapísal ani riadok, tak neviem čo je s ním.
Vyzerá to tak, že tú vojnu sme z nášho ročníka prežili len my dvaja záhoráci....
A inak jak máš...ozvi sa .
Zde již nelze dále reagovat
Volary
Jeníček | email | 8.6.2011 19:22 | id 32274 | nahlásit
30.06.1985 jsem ještě vesele požíval vše, co teklo.
 
Re: Volary
Jeníček | email | 10.6.2011 19:21 | id 32354 | nahlásit
Za mě byl velitel 1 roty kpt. Puš a ještě mám v paměti jména kpt. Hanko, npor. Greňo(lihumil) a svob. Loukota(Loukotka). Ten po ránu sháněl u nás mladejch šumák a my věděli, že npor. Greňo má velkou žížeň.
 
Re: Re: Volary
Fousáč | 10.6.2011 22:09 | id 32363 | nahlásit
Tak to jsem volajaký zmetený, že by Puš byl u řidičů, no je to možné. Hanko a Greňo taky? spíš si myslím že všichni byli na třetí výcvikovce u střelců, ale fakt Janko měl občas žížu skutečně velkou
 
Re: Re: Re: Volary
Jaro | 10.6.2011 22:21 | id 32367 | nahlásit
Ja so bol vo vycviku s Jenom a ma pravdu boli tam Puš aj Hanko.A pametam ked bol velký sneh pre rotou postavily snehuliaka výška ako mjr Malik a nejaký umelec mu tam vymodeloval ruku na ktorej mu chýbal prst .Tak to bol pruser.Alebo sa mýlim?
 
Re: Re: Re: Re: Volary
Fousáč | 11.6.2011 08:40 | id 32378 | nahlásit
Ano Malíkův sněhulák ,jo to byla sranda, ale taky si pamatuji jak si Malík šlápnul na hrábě při vstupu do mostostřelecký roty, lidi to Vám byla taková bomba jak v Nagasaki ale ten řev potom to byla síla to se i u Baka třásly okna
 
Re: Re: Re: Re: Volary
M.Kunštek | email | 11.6.2011 10:34 | id 32381 | nahlásit
To s tým snehuliakom si už nepamätám, ale keď si spomenul maj. Malíka, o tom kolovala krásna veta že ,,ten bol tak zelený, že sa nenarodil,ale vyšiel v rozkaze,, čo ho myslím že aj presne vystihovalo. Ten keď stretol nejakého mazáka, tak sa priam vyžíval na čapici, opasku, kapsách a pod...Raz si pamätám ako prišiel do jedálne a všetkým starým nám tam rušil bágre. Ešte teraz ho vidím,ako tými dvomi prstami ohýba tie lyžičky... ešte šťastie že boli z hliníka. Potom zas raz na pondelkovom nástupe pred celým praporom, rozdupal nejakému rotmajstrovi čapicu. A pamätám ako prišiel na Silvestra, nemal vôbec službu, namiesto toho aby si z rodinou pripíjal, tak 10 minút pred polnocou prišiel na kontrolu a behal po rotách...
Ozaj, neviete niekto náhodou čo s ním je teraz...?
 
Re: Re: Re: Re: Re: Volary
Fousáč | 11.6.2011 13:48 | id 32388 | nahlásit
Krátce po Novém roce v 1990 se odstěhoval k dětem do vnitrozemí , minimálně 10 let jsem o něm neslyšel žádnou informaci , stejně by měl být ve věku cca 75 let možná o trošku více
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Volary
Milan | 12.6.2011 09:41 | id 32418 | nahlásit
S tím silvestrem máš pravdu . Nás taky kontroloval. Já jsem byl na 3 rotě velitel družstva . Velitele roty nám dělal kap. Matys. Poprvé velel rotě a hned vzorná rota.
Zde již nelze dále reagovat
Volary
Jeníček | email | 8.6.2011 19:10 | id 32270 | nahlásit
Milane l. rota ( 1. četa a 1. družstvo podzim 85-87)
 
Re: Volary
M.Kunštek | email | 8.6.2011 19:19 | id 32273 | nahlásit
Díky Jéňo, ešte doplním že prvé dve fotky sú zo dňa 30.6.1985 a tie ostatné z oslavy 15.12.1985.
 
Re: Re: Volary
Lubo Macek | email | 30.3.2014 22:55 | id 72899 | nahlásit
Nazdar parta. Tak od 1.4 - 30.6.85 som sa tam na 100% zdržiaval niekde aj ja. To bolo vtedy, čo ma dal starý do basy cez MS v hokeji, za ten prúser na hoteli :))). Pár chalanov si ešte pamätám, ale keďže som bol každý výcvikáč na inej rote, trocha sa mi to už pletie ...
 
Re: Re: Re: Volary
Milan Kunštek | email | 4.4.2014 16:48 | id 73051 | nahlásit
Ahoj Lubo, ak si dobre pamätám, tak si zo Starej Turej.
Ak máš aj Ty nejaké foto, hoď to sem, nech sa lepšie spomína.
 
Re: Re: Re: Re: Volary
Lubo Macek | email | 6.4.2014 19:27 | id 73131 | nahlásit
Milan, Ty máš pamäť - klobúk dole. Škoda, ale z toho obdobia nemám žiadne fotečky a spomienky tiež už iba troška hmlisté, ale to je tým, že mňa točili vždy pre výcvikáč na inú rotu ...
 
Re: Re: Re: Re: Volary
Juraj | email | 3.11.2019 15:08 | id 141540 | nahlásit
Ahoj Milan..
Ja na teba si pamatam velmi dobre...ako sa máš?
Už som tu pisal.že som bol šofer autobusu....ale asi ma nepamatate..lebo nikdo neodpisal 😕
 
Re: Re: Re: Re: Volary
Miro Vetrák | email | 1.1.2020 22:44 | id 143323 | nahlásit
Ahoj Milan, do volar som prišiel na jar 84, no odišiel som na APŠ do Planej. Vrátil som sa však po skončení PŠ naspäť. po výcviku ma poslali na čiaru. Na Teba si pamätám. Tuším si bol od Sekul
 
Re: Volary
Fousáč | 8.6.2011 21:53 | id 32285 | nahlásit
Mám takovýho tucha že to byl Váš ročník co chodil do chaty s novým kanystrem pro pivo do Chaty k panu Baníkovi a pěkně chodbou od záchodů .


Přidáváte nový komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

Volary - ZVPR r. 1984-86

Okres: Prachatice

Dobové snímky z výcvikového praporu Volary.

Autentický komentář majitele snímků: Posielam Vám zopár fotiek z Volar, chodil som tam vždy do výcvikáču keď narukovali nováčkovia, robiť VD na automobilnú rotu. Len si už neviem spomenúť, koľká rota sme boli, buď 1. alebo 3.? Už fakt neviem. Boli sme úplne dole posledná budova oproti ARME, potom už bol autopark.Prvé dve fotky sú zrejme z ukončeného jarného výcvikáču r.85, ostatné z toho istého roku ale z podzimného výcviku.
Dobové foto
A2011-06-08 16:06:08 TG125