Dobové foto

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (143)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
1 foto (Peter G.) z celkových 42

Foto 1
Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11 Foto 12 Foto 13 Foto 14 Foto 15 Foto 16

Autor: Peter G. | Pořízeno: 1987-89 | Foto: 16 fotek

Foto 17 Foto 18 Foto 19 Foto 20 Foto 21 Foto 22 Foto 23 Foto 24 Foto 25 Foto 26 Foto 27 Foto 28 Foto 29 Foto 30 Foto 31 Foto 32 Foto 33 Foto 34 Foto 35 Foto 36 Foto 37

Autor: J.Blaha | Pořízeno: 1987-89 | Foto: 21 fotek

Foto 38 Foto 39 Foto 40 Foto 41 Foto 42

Autor: E.Homola | Pořízeno: 1987-89 | Foto: 5 fotek



Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
Šťastné a veselé
Julda Blaha | email | 22.12.2013 09:58 | id 67997 | nahlásit
Přeji všem krásné Vánoce a hodě zdraví, štěstí a pracovních úspěchů v Novém roce. Přeje Julda Blaha
 
Re: Šťastné a veselé
Anderovsky | 26.12.2013 10:42 | id 68319 | nahlásit
Aj ja chcem popriat veselé Vianoce a veľa štastia v novom roku. Valo.
Krásné vánoce a jen to nej do Nového roku
Petr David | email | 18.12.2013 09:03 | id 67806 | nahlásit
Kolegové,přátelé,kamarádi,velitelé.Krásné prožití vánočních svátků,vše dobré do Nového roku 2014 přeje nejen účastníkům našeho zářijového srazu,ale prostě všem lidem co prošli suchdolskou branou kasáren výcvikáče Peťa David
sraz
Julda | email | 25.9.2013 15:44 | id 64795 | nahlásit
já taky a nejen na sobotu jak jsem dojel :-)
 
Re: sraz
Petr David | email | 25.9.2013 22:02 | id 64811 | nahlásit
Ale prosím tě Juldo to vůbec neva,že jsi byl jen na "chvíli"..,podstatné že jsi vůbec dojel a to je hlavní.Krom toho díky tvému synátorovi máme spoustu společných fotek atd..-takže super!
Setkání po 25 letech..
Petr David | email | 15.9.2013 17:05 | id 64487 | nahlásit
Chlapi.Věřím že jste se při setkání které právě proběhlo-13.15.9.2013 skvělě bavili,zavzpomínali jsme na staré časy,pohovořili o těch současných,pokecali o vojenských i civilních věcech. A každý z nás přispěl nějakým tím "málem" k výborné atmosféře.Díky moc všem co dorazili a tím co ne..-určitě musí pokud uskutečníme další sraz dojet!Zdraví Peťa DavidPS:v brzké době věřím že bude spousta fotek!
 
Re: Setkání po 25 letech..
Julda Blaha | email | 15.9.2013 18:10 | id 64489 | nahlásit
Peťo, bylo to super....těším se na příští setkání Julda
 
Re: Setkání po 25 letech..
štefan piršč | email | 15.9.2013 21:39 | id 64508 | nahlásit
Bolo to vážne super zaspomínať na staré časy. My sme na slovensko dorazili v pohode a živí a zdraví...
určite sa stretneme o rok !!!!!
Už dnes by som kľudne dohodol tradíciu, že stretávka bude bývať druhú sobotu v mesiaci september - záři každý rok.... čo vy na to ??? a vlastne už teraz si každý urobí naozaj čas tak aby tam bol.
Pišta Piršč - pošťák
 
Re: Re: Setkání po 25 letech..
petr zapletal | 26.4.2014 00:39 | id 73945 | nahlásit
Budu na to myslet "pošťáku", moc rád tě uvidím!!!
 
Re: Re: Re: Setkání po 25 letech..
Michal Vyšata | email | 29.4.2014 01:09 | id 74055 | nahlásit
....No to mi poser prsa,...poprvé v životě natrefím na stránku z vojny a kdopak nám tu zrovna nepíše???....že by Petr Bimbo Zapletal????,týpek se kterým jsem si dost dobře rozuměl,(jestli mě tedy má lehce kanabinoidy ovlivněná paměť neklame),....Kurňa Peťo pamatuješ toho hubenýho k***ta s maďarským jménem jak tě chtěl uklikovat jen proto že byl frajtr???....dej mi pls vědět až bude další sraz,přijedu i kdybych byl zase na Ruzyni......jak by řekl četař Mazurek(nejmenší seržant ve střední Evropě,boty číslo tři,),jak tam lozim v tej ďuře tak tam ty potkany tou lopatou zabíjam....joo,lov potkanů u popelnic,na ten jsem si vzpoměl až teď....a co k***a ty noční skoky do vysokého sněhu!...(já byl závodník z Norska a jmenoval jsem se Olav Obsralstrom).....a pak že hulení ničí paměť,h***o,pamatuju si snad uplně všechno a moc rád o tom vyprávím a vytahuju se.....příště snad zvládnu fotky,mam snad z Dračice,z pískovny s čoklama a z autoparku,........jdu chrápat ,ráno vstávám s klukem do školy....čus bejci.....
 
Re: Re: Re: Re: Setkání po 25 letech..
Petr David | email | 29.4.2014 08:11 | id 74056 | nahlásit
Zdarec Michale!No vida,zase staronový člověk mezi námi.Apropo nevím zda jsi koukal dobře,ale dávám ti odkaz na fota "tvého čísla" a hlavně na kluky co vzpomínáš Peťu "Zaploše",Mazurka,prostě převážně tvé číslo,ale jak říkám asi jsi možná už je viděl ty fotky.Zatím zdar-zdraví Peťa "Saša" David!www.vojensko.cz/such…
 
Re: Re: Re: Re: Setkání po 25 letech..
ozza@seznam.cz | 14.5.2014 23:32 | id 74711 | nahlásit
Hééééééééééééj Vyšata od Mělníka, tak taky musíš hodit nějaký kontakt néééééé ??? :-D :-D
 
Re: Re: Re: Re: Re: Setkání po 25 letech..
Michal Vyšata | email | 17.8.2015 17:52 | id 93802 | nahlásit
......čus,myslel jsem že se tu mail někde objeví,....Michalvysata@seznam.cz....
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Setkání po 25 letech..
Honza Chyba | email | 22.9.2013 15:52 | id 64708 | nahlásit
Ano souhlasím bylo to super! Díky za organizaci Péťovi D. i Péťovi G.!
A Pišta má zajímavý nápad...každý rok ve stejném čase?! Já bych byl pro!
ZDAREC HAČAVÁCI
PAVEL ŘÍHA | email | 25.4.2013 22:26 | id 60159 | nahlásit
DOCELA NÁHODOU JSEM SE DOSTAL NA TYHLE STRÁNKY. S ÚŽASEM JSEM SI PŘEČETL VAŠÍ KOMUNIKACI A JSEM RÁD ŽE TO TAKHLE JEDE. V SUCHDOLE JSEM SLOUŽIL V ROCE 87 PODZIM AŽ 89 PODZIM. TAK ŽE POSLEDNÍ 730. SICE JSEM POSLEDNÍ TŘI MĚSÍCE DOSLOUŽIL NA LAJNĚ V AŠI ALE JINAK SUDOLÁK JAK POLENO. O PÁR LIDECH Z MOTESTŘELKY TAKY VÍM A NĚKDE MÁM SNAD I FOTKY. PRO TY CO UŽ NEJSOU V OBRAZE BYL JSEM KOTELNÍK POD VRBKOU. KUCHAŘE SI PAMATUJU ASI VŠECHNY AKORÁT LIDI Z MSR. UŽ SI PLETU
 
Re: ZDAREC HAČAVÁCI
kubo | 26.4.2013 22:12 | id 60179 | nahlásit
Ahoj Pavel.Skoro nikto si nepamätá na súd so starším kucharom za šikan,asi sa volal Rosťa Beer.Poznal si ho?Dostal 8 mesiacov Sabinov.Súd bol na jar 88 v kulturáku.
 
Re: Re: ZDAREC HAČAVÁCI
PAVEL ŘÍHA | email | 3.5.2013 21:46 | id 60369 | nahlásit
Tak zaprvé. Radek Průka byl můj půlročák a taky kotelník, můj mazák byl Vlasta Novák , suprák Jiří Kotlár a Míra Drs. Kotelník byl i Petr Pouzar taky mé číslo. Žiju tedˇv Třeboni 15 km od Suhdola dost často tam pracovně jezdím. Jen pro zajímavost , z kasína jsou byty a zrovna v mém pokoji bydlí rodinka co v suhdole staví. Kotelna je doupě fetáků a z kuchyně vyrůstaj břízy. Major Vrbka je živej a čilej. Faktor též akorát Poláká prej trefilo když si vyrazil do Č.B na zápas Moutfíldu a tam to nedal. Nejhúř dopadl spodní prapor. rujny a ostuda suhdola. A Když jsem předloni zajel na blata tak mě vyhnal soukrmí majitel.
 
Re: Re: Re: ZDAREC HAČAVÁCI
josef | 26.11.2013 21:11 | id 67024 | nahlásit
Jen primitiv píše o smrti jako Pavel Říha. A neuvěřitelné hrubky v textu.........
 
Re: Re: ZDAREC HAČAVÁCI
PAVEL ŘÍHA | email | 3.5.2013 22:02 | id 60371 | nahlásit
Na Béra si pamatuju dobře byl totiž star. kuchařem v kuchyňském bloku, hned vedle nás. Dost vostrej frajer až mi těch kuchtíků bylo líto ale na prokouše to nebylo , spíš tak napřesdršku. Akorát mu gumy spackali život. Potřebovali někoho exemplárně zašít a kuchtíci si postěžovali a že to takhle dopadne to nikdo nechtěl. Hnus KOMOUŠSKEJ. Horší byli podle mího kominíci. jezdili na opušťáky chodily ven , schůzovali a nic se jim nikdy nestalo.
 
Re: ZDAREC HAČAVÁCI
Petr David | email | 28.4.2013 08:47 | id 60217 | nahlásit
Ahoj.M\yslím že si tě Pavle krapet vybavuji,tuším že můj mladší půlročák?Ale to je opravdu jen odhad.Tak to jsi musel být v partě s Radkem Průkou-mé "číslo"..
 
Re: ZDAREC HAČAVÁCI
Julda | email | 5.5.2013 15:04 | id 60413 | nahlásit
Ahoj Pavle,jsem jeden z těch kuchtíků.Říkali mě Julián,byl jsi moje číslo.Říkáš že kuchyň ještě stojí...plánuji se do Suchdola podívat ale zatím jsem se tam od vojny nedostal,snad to stihnu než ji úplně zbourají zdravím Tě z moravy Julda
 
Re: Re: ZDAREC HAČAVÁCI
PAVEL ŘÍHA | email | 14.5.2013 21:51 | id 60750 | nahlásit
Čago Juldo. jo pamatuju si tě dobře. Řezník z BOSKOVIC co. A těch sviní co jsme na pzh pobili. Vídám se s Ticháčkem. Prodává žárovky a pohony vrat ve firmě D.S Technik. A ta firma je Radka Stejskalů. Minulý týden hrál v Třeboni Rozkrock . Je to bejvalej Ametist , ale už bez Stejskalů , jem Komberec a Šťovíček. Jestli si pamatuješ byli jsme taková banda vzpurňáků z Budějovicka a ještě dlouho po vojně jsme se stýkali. Pamatuješ na Jiřího Bartla. Taky naše číslo. Tak s tím se vídám často. Pamatuju si i dost mazáků,ale půlročáky dost málo.
 
Re: Re: Re: ZDAREC HAČAVÁCI
petr zapletal | 26.4.2014 00:45 | id 73946 | nahlásit
Jirka Bártl měl po mě prádelnu na motostřelce...
 
Re: Re: Re: Re: ZDAREC HAČAVÁCI
Petr David | email | 26.4.2014 21:51 | id 73965 | nahlásit
Zdar Peťa!To je dost že se také ukážeš!
 
Re: Re: Re: Re: Re: ZDAREC HAČAVÁCI
peter "gogo" | 28.4.2014 20:57 | id 74044 | nahlásit
No nazdar,hačaváci :-) ako to vidíte tento rok,
aj dáme nejaké stredko???? kto by mal záujem
kontaktujte ma. Čauko zatím
Zde již nelze dále reagovat
nová fota..
Petr David | email | 11.10.2011 12:29 | id 36946 | nahlásit
Chtěl bych poděkovat J.Blahovi za nová fota...,jen jsem drobet ztratil orientaci-na fotkách vlastně poznávám 3 lidi!A to Honzu(či jak se jmenoval)Pavelku,to bylo myslím mé číslo,potom no a teď tápu,takový ten střapatý kluk,myslím že mladší můj půlročák-dělal v důstojnické jídelně a nakonec ten kolega (sedí myslím na tom kole na fotu č.22),toho bezpečně poznávám,také myslím kuchař-ale ta jména,ta jména!!Pak si ještě pamatuji z kuchařů na "Piškota",kterému se tak říkalo,byl takový drobný,skladníky oba byli kluci ze Slovenska,myslím snad z východu,ale byli hodní,vždy jsem po obouch loudil tatranky,"kádéčka",atd...,jinak kuchyni coby proviaňťák kraloval mjr.Šmíd,docela neškodný...,staršího kuchaře si pamatuji Rosťu Beera-než pak měl ten průser,myslím že ho později dělal ten zmiňovaný kolega,jak robil v důstojnické jídelně,byl dokonce né li přímo z Budějovic-už fakt nevím...,pak přišel ke konci mého působení na dosloužení z Cetvin můj mazák-kuchař,takový blonďák,vypadal mladší i chování měl takové tišší a já tenkrát myslel že to je minimálně můj mladší ročník a řekl jsem mu,jak si na pokoji rozdělíme rajony-tak to jsme se pak docela zasmáli.No jo je to již let...
 
Re: nová fota..
Julda Blaha- řezník | 12.10.2011 22:07 | id 36992 | nahlásit
Ahoj Petře byl jsem tvůj půlročák,na fotkách je i tvůj ročník jaro,podzim. na tom kole jsem já,ten co leží vzal po Pavelkovi staršího kuchaře,já chodil na PZH mordovat čuníky,zastupoval jsem skladníka a vařil v kuchyni a pamatuješ si i toho třetího,ano obsluhoval v důstojnicé jídelně...slovák jako poleno,super kluk,jmenuje se Dvorožňak.Skladníka delal moje číslo Miro,byl to cikán taky fajn kluk...byl moc opatrný,nikdy se nechtěl fotit taky tam není.Major Šmíd,to byl suprovej chlap,vzpomínám na to jak po přísaze nováčků zbyl nějaký alkohol a on hlídal aby nás někdo nechyt jak jsme chlastali ve skladu brambor,byla to skvělá doba na poslední rok moc rád vzpomínám
 
Re: Re: nová fota..
Petr David | email | 14.10.2011 23:31 | id 37068 | nahlásit
Ahoj Julku!Zdravím tě a vítám velice tvůj příspěvek.Já si tě nemohl vybavit,ale např.jméno Dvorožňák,ano takový člověk tam byl,ale zase nevím jak vypadal.Sklaďoš uvádíš,že byl cikán?To bych ani neřekl čoveče...,ale jak jsem psal jak jsem od něj vždy loudil kádéčka a různé pamlsky..,cha,cha
Já ještě pamatuji myslím mého mazáka skladníka,jmenoval se Vrábel,také kluk ze Slovenska,byl dobrej náhodou,jinak tuším Šmída(snad důchod?)pak vystřídal Žemba,ne?Jezdil jsem dost pro kuchyň se Š1203 do Žáru u Nových Hradů pro brambory,asi 3*do týdne!Pamatuji si jak kluci chtěli do kuchyně pašovat mezi oloupanými brambory v zelinářských bednách alkohol.Také se to párkrát uskutečnilo..,hi,hi.
Jinak Juldo někdy v létě 2012 plánujeme s Petrem Godou z mého čísla setkání po letech v Suchdole.Má nějaké kontakty na kluky ze Slovenska hlavně,tak kdyby jsi chtěl,určitě jsi zvaný,by´t jiný ročník.Tak co v nejhorším jako "mladý"uděláš něco k jídlu.Ne vážně,klidně se ozvi,budeme jen rádi ať je nás víc,já už rozhodil sítě ohledně setkání,dokonce jsem psal na úřad v Suchdole,zda nemají kontakty na bývalé furťáky-slušněji funkcionáře a hele-už se mi ozval dopisem tehdejší myslím zástupce velitele praporu p.Brabec,zvaný "Bouďák"..,jinak třeba velitel praporu p.Polák již zemřel...,tak se tomu p.Brabcovi určitě ozvu,až budu vědět něco více o srazu,v dopise mi slíbil že by zkusil sezvat ty co zná a jsou naživu.Také jsem drobet v kontaktu se tvým mazákem Peťou Zapletalem,vydával prádlo,poslal mi také nějaké fotky.Ten dokonce se údajně občas vydává s .Švábem naším velitelem roty na MSR,kdyby se dostavil na ten sraz-byla by to bomba!!No uvidíse,´věřím že to vyjde.Prozatím se měj dobře a ozvi se sem či na můj mail-Pedros68@seznam.cz,prostě někam...-zdraví srdečně Petr Davidů
 
Re: Re: nová fota..
Josef Králíček | email | 22.12.2011 02:33 | id 39494 | nahlásit
Ahoj Julo,chlapi,jak žijete,to už je let.Bydlíš ještě v Boskovicích?Za celou tu dobu co jsme z vojny jsem moc lidí nepotkal.S Mirem Dvorožňákem si občas zavolám,našel jsem ho na Facebooku,s Bohoušem Kosíkem jsem hned po vojně nějaký čas vařil v hospodě U Reinerů v Písku a pak ho potkal ještě .asi 2x a Dana Ticháčka taky.Ten skladník se jmenoval Miro Holub a stále zpíval Petra Nagyho,vzpomíná se na to hezky.Petře Davide,podle všeho jsi moje číslo a já jsem asi ten střapatej uplně vlevo,číslo fotky jsem nezaregistroval.Dělal jsem pak staršího kuchaře po Ticháčkovi a po mě pak Pavel Tetour(Tety) z Budějovic.Promiň nějak si tě nedokážu vybavit,už je to tak dávno,jsi někde na fotce?Co takhle na příští rok nějaký sraz v Suchdole?Asi bychom si měli co říci?Julo fakt pěkný fotky,mám je také doma.Pošli číslo mobilu a nějak si cinkneme.
Jinak chlapi vám všem přeju hezký svátky a hlavně hodně zdraví v Novém roce.
Mějte se zatím fajn a zdravím.
Pepík Králíček Čimelice Jížní Čechy 1.4.1988-30.1.1990
 
Re: Re: Re: nová fota..
Petr David | email | 22.12.2011 11:09 | id 39513 | nahlásit
Nazdar Pepčo!Zdravím tě a "vítám do klubu",tedy zpět na vojnu,cha,cha.Ale vážně-tebe si mlhavě vybavuji,dle data co píšeš o tvém působení v Suchdole jsi musel být můj mladý,jelikož jsem tam působil duben 87-tak asi leden 89 a asi ty 3 zbývající měsíce jsem dosloužil v Horním Dvořišti na rotě.Dokonce si pamatuji že z Čimelic okr.Písek tam někdo takový byl,takže jsi to byl ty,cha,cha.No s tím srazem asi takhle-je v plánu udělat nějaký sraz v létě 2012,prostě nadcházející léto,plánujeme to ,ikdyž činný je v tomto ohledu Peťa Goda z mého čísla,ten je v kontaktu s kluky ze Slovenska,takže by jich určitě pár přijelo.Také aby se domluvilo případné ubytování atd...,viděl bych to na nějaký ten víkend.Ve tvém případě příjezd zřejmě nebude problém,jelikož jsi jako já "takřka domácí.."Tuhle jsem mluvil po telefonu s p.Novákem-který na výcvikáči pracoval coby obč.pracovník(hlavně kotloši ho musejí si vybavit),ten by prý se také určitě dostavil.Jinak také mám "faceebokový"kontakt na Petra Zapletala,což byl můj starší půlročák,ten prý občas vídává p.Švába našeho velitele roty,byl by to sakra "kauf",kdyby třebas přijeli oba!!Jinak dle zaručených informací právě od p.Nováka např.bývalý zástupce vel.praporu p.Brabec by také údajně pokud mu zdraví dovolí rád přišel,p.Vrbka -bývalý velitel pro týl také,jinak velitel praporu p.Polák je po smrti ale to asi možná se již ví,...,bylo by fajn kdyby přijelo co nejvíce kluků a lidí co jsme se kolem zálož.výcvik.praporu motali co nejvíce!Zatím zdar!A piš sem,ať to tu neumře,cha,cha..
 
Re: Re: Re: Re: nová fota..
Petr David | email | 22.12.2011 11:15 | id 39515 | nahlásit
Jinak jak jsi ses ptal,kde a na jaké fotce se nacházím,tak např.na fotce č.1 jsem druhý zprava-jinak postupně na té "jedničce" jsou zleva:Peta Goda,Bočkorik,s tou panenkou Valo Anderovský(ten by údajně měl přijet..),pak má maličkost a ten napravo je Martin Rosendorf,tatrovák z Tábora,ale na něj bohužel kontakt nemám...
 
Re: Re: Re: Re: Re: nová fota..
Jarda Blahut | email | 22.12.2011 20:05 | id 39535 | nahlásit
Zdravím kolegu Suchdoláka.Sloužil jsem v Suchdole 81/2 -83/2 kdy Laďa Šváb byl jako VČ na 2.rotě u řidičů.Dvakrát jsem ho potkal v Šumperku na pěší zóně a v zápalu vzpomínek jsem se ho zapoměl zeptat na jeho současné bydliště.Zeptej se prosím p.Zapletala jestli na něho nemá jakýkoliv kontakt a pošli mě ho na moji meilovku,díky.Byli a doufám že jsme velice dobří kamoši viz.dobové foto z našeho ročníku.Jinak bydlel v Olomouci.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: nová fota..
Julda | 23.12.2011 21:52 | id 39608 | nahlásit
Ahoj Pepo,zdravím Tě a jsem rád že se tu konečně ozval taky někdo koho jsem dobře znal :-),ano bydlím stále v Boskovicích a na vojnu rád vzpomínám.Skladník Miro Holub skvělej kluk já jej zastupoval když byl mimo jen to bral vše moc vážně a já zase byl flegmoš utahoval jsem si ze všech a všeho je škoda že není nikde na fotkách...bál se.byla z nás dobrá parta i s tvejma dvouma mazákama Pavelkou a Fabiánem.vzpomínám jak se nám vojna krátila obarvil jsm trenky na černo a triko na modro vyrazil z roty do kuchyně potkal poručíka Žembu tehdy nový velitel kuchyně a ještě jednoho sním a jak jsem je bez povšimnutí minul jen slyším jak říká vojáci tu chodí v civilu,tu větu slyším dodnes,taky mě za odměnu těsně před civilem převelel do Hájnice 21 rota,jsem mu za to vděčen, bylo necelých padesát dní do civilu,poznal jsem aspoň jaké to bylo přímo na čáře a uteklo to jako voda.Přeji taky krásné svátky a do nového roku vše nej...
 
Re: Re: Re: Re: nová fota..
julda | email | 14.1.2012 23:23 | id 40771 | nahlásit
Pánové....to snad není možné že se tu nikdo neozve,dva roky života a jako by ani nebylo nač vzpomínat.nebojte se ozvat a zavzpomínat na dobré i tozlé
 
Re: Re: Re: nová fota..
hanes | email | 2.9.2012 12:47 | id 49550 | nahlásit
Ahoj Pepo! Zdravím taky své "mázy":-) Doufám že si na mě ještě vzpomínáš...Honza Chyba z Hanušovic!? Náhodou jsem objevil tyhle stránky tak je to super že můžu zavzpomínat! Pamatuju si vás podle fotek všechny,ale vy už na mě asi ne.Přišel jsem z "h***lova" jako frajtr do výcviku na podzim 88.Pak jsem zůstal v Suchdole a dělal po Merašickým "správce nástěnek":-) Andy s Edou Homoláčem mě povyšovali na mazáka.Z kuchyně si taky pamatuju všechny.Říkám si pořád ... udělat nějaký sraz by nebylo špatný,ale čas letí a nebyly kontakty.Tak snad to půjde nějak přes tyhle stránky.
Mám taky nějaké fotky,tak je brzy přidám.
 
Re: Re: Re: Re: nová fota..
kubo 87/89 | 2.9.2012 22:58 | id 49573 | nahlásit
Zdravím hanes.Ja som poznal taktiež Edu Homolu.Robil nám výkoňáka 4/88-6/88 na rote vo výcvikáči.Bola to tá budova oproti štábu.Boli sme na 3.poschodí a VR bol kpt.Dolanský.Ja som bol mladý frajter-VD.Eda bol kluk na správnom mieste.Po odchode furťákov okolo 16.hodiny mal rotu pod palcom on ako výkoňák.Mal prirodzenú autoritu.Keď si na neho spomeniem,tak vždy ho vidím ako neustále točil tými kľúčami od skladov a nadhadzoval hlavou brigadýrku a žul žuvačku.Keď sa môžem spýtať na ktorej rote si bol v Z.Chodove?Ja som bol na 2.rote kpt.Bízka,VD des.Hnát.Ahoj.
 
Re: Re: Re: Re: Re: nová fota..
Hanes | 4.9.2012 20:42 | id 49632 | nahlásit
Ahoj Kubo! No s Edou jsme se znali před vojnou.Ze zábav.Je z vedlejší vesnice.Jindřichov na Mor.Ovšem teď už jsme se dlouhé roky neviděli.Byl to dobrý "čípek":-) V Z.Chodově jsem byl taky u "Bizona" a Hnáta si pamatuju.Náš VD byl sv.Sobek.ZVČ abs.Doležal jinak si na jména moc nepamatuju...ještě čet.Vágner-svazák praporu,sv.Potočár...a kluci mého čísla Štefunko,Hudák,Fridrich,Pojedinec,Pindej,Joun...
Ty jsi byl asi můj půlročák,že?Já jsem jsem narukoval jaro 88,Malacky:-)
Zde již nelze dále reagovat
 
hihi
Ján Knapik | email | 11.1.2015 15:45 | id 83937 | nahlásit
Ahoj chlapci pripájam sa na vás pochádzam z východného Slovenska z dedinky Orlov okres Stará Ľubovňa volám sa Ján Knapik a v rokoch 1988 na podzim som bol vo výcvikovom stredisku suchdol nad lužnici na štvrtej motostreleckej rote kde mi veliteľa družstiev robili Četar Homola a Četar Vlček ak si na neho niekto spomína keď sme chodili na blata tak nám dávali riadne do tela v plnej polnej sme robili kilometrove kačáky s plnou výzbrojou a zo samopaľami nad hlavou a splynovímy maskamy ja som potom po vycvikači išiel na prapor do suchdola až do odchodu do civilu kde som prešiel k zboru národnej bezpečnosti a potom som pracoval na rôznych oddeleniach polície teraz už len chodím po bezpečnostných službách kde som odišiel do zálohy ako nadporučík touto cestou by som vás chcel všetkých pozdraviť a popriať vám veľa šťastia a zdravia a štastný nový rok 2015 a krásne spomienky a nato že sme boli hrdý že sme slúžili u PS keby chcel keby niekto môj kontakt 0902844245 alebo e-mail
Zde již nelze dále reagovat
 
HiHi.
kubo87/89 | 12.1.2015 19:18 | id 83998 | nahlásit
Ahoj Jan Knapík.Ja som tiež východniar od Prešova.V Suchdole som bol po PŠ-ke ako VD 3/88-6/88.Homola mi robil výkoňáka a Vlček bol vo vedľajšej čate VD a bol kolega cetviňák.Vtedy boli kapráli.V jeseni a v jari Vlček robil VD v Suchdole a v lete a zime zarezával na čiare s nami na Cetvinách.Homolu som ešte stretol v Suchdole v jeseni 88,keď sme VD česko-budejovickej brigády mali týždenné školenie na operákov.Konalo sa to v Suchdole na záložkách.To bolo na opačnom konci Suchdola pri Lužnici.A potom ešte naposledy som Homolu stretol v marci 89 vo výcvikáči zasa na školení operákov/žlté šnôry/.Vtedy mal tesne pred civilom.Zdravín.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: nová fota..
Kosta Gocze | 22.10.2013 18:09 | id 65660 | nahlásit
ahoj Kralicku uplne nahodou som sa dostal tu ako som spomynal na vojnu a nasiel som fotky nasivh mazakou a teba neviem ci sa na mna pamatas ja som jazdil na aute PZH vozil som postu a zvisky na prasecak tam bol vtedy Bruzek mas esze dajaky kontakt na chlapcou z nasho cisla? rad by som sa z nimi spojil som na nich zvedavi kto ako zije. a ty ako sa mas ako zijes a kde si?
 
Re: Re: Re: Re: nová fota..
Petr David | email | 23.10.2013 10:13 | id 65681 | nahlásit
Ahoj Kosťo.Asi si tě Pepa Králíček bude pamatovat,ale např.si tě pamatuji i já.Mé jméno je Petr David,jezdil jsem tenkrát se Škodou 1203,jsem i na fotkách.Ty jsi byl takový hubený,až vyzáblý viď?Brůžu si pamatuji,bral PZH tuším po Hávovi což byl náš mazák.takže ty ho nemůžeš pamatovat.Jinak mrkni na fota ze zářijového našeho srazu,bylo to bezva,zase se po 25 letech sejít.Třeba tam někoho poznáš,jsme tam hlavně my vaši mazáci,nějaký ten suprák se také najde,hi,hi.posílám pozdrav.Peťa D.-www.vojensko.cz/setk…
 
Re: Re: Re: Re: nová fota..
Honza Chyba | email | 25.10.2013 20:26 | id 65753 | nahlásit
Ahoj Kosťo! Zkoušel jsem Tě najít přes net v Popradě.Tam jsi bydlel nebo ještě bydlíš?Ale nic...Jsem rád zě jsi se ozval...doufám že si na mě pamatuješ?Někdy jsem Ti dělal i velitele vozu:-)Byl jsem teď jak píše Peťa David s mazáky:-)na sraze v Suchdole a bylo to super.Doufám že příště taky dorazíš...snad seženeme další adresy.A dojede z našeho čísla víc lidí...vždyť jsme vlastně byli "poslední PS" když přišla sametovka:-)
 
Re: Zdravím kamarádi
Radek Průka | email | 12.11.2012 19:43 | id 52041 | nahlásit
Málem jsem na Vás zapoměl
 
Re: Re: Zdravím kamarádi
Petr David | email | 13.11.2012 07:56 | id 52051 | nahlásit
Zdravím tě Radku-"starej kotelníku"!konečně zase někdo kdo pamatuje prakticky dvouleté naše vojenské žití!Určitě si pamatuješ na spoustu věcí,ozvi se sem na stránky,či mail,ať pokecáme.Zdraví Petr..
 
Re: nová fota..
Vaľo Anderovský | 2.1.2013 19:17 | id 54448 | nahlásit
Všetko najlepšie v novom roku želá Vaľo. Hlavne PS Suchdol nad Lužnici.
 
Re: nová fota..
Petr David | email | 4.2.2013 17:09 | id 56168 | nahlásit
Fota aktualizovány prostřednictvím Edy Homoly!
??
petr zapletal | email | 5.9.2011 17:59 | id 35824 | nahlásit
Kdo je na první fotce úplně vlevo?? Byl jistě na MSR. Slovák, "šmírák", takovej přidrzlej... :-D Toho si pamatuju ale jméno ??
 
Re: ??
Petr David | email | 5.9.2011 19:16 | id 35835 | nahlásit
No to je právě Peter Goda se kterým jsem prakticky s jediným v kontaktu!
 
Re: ??
peter "gogo" | 5.9.2011 20:06 | id 35847 | nahlásit
Díky moc za kratučkú charakteristiku, ale já
a "přidrzlej" no počkaj ak sa stretneme??? :-)
to si vypiješ...Hoť tam tie fotky nech si na teba spomeniem! Čauko
 
Re: Re: ??
petr zapletal | email | 6.9.2011 10:10 | id 35868 | nahlásit
Hoj, napiš Mail, pošlu... :-)
Neví někdo jak dopadl Pavel Lazar psovod z Piešťan ??
 
Re: Re: Re: ??
peter "gogo" | 6.9.2011 18:40 | id 35895 | nahlásit
petergoda@azet.sk, s Peťom Davidom dávame dohromady adresy chalanov z našeho aj vašeho čísla a o rok by sme chceli urobiť v Suchdole stretávku, takže by si nám s tým mohol helfnúť. Čo ty nato? Čauko
86-88 Prapor -TOV Suchdol
Jirka Janoušek | email | 11.8.2011 19:49 | id 34880 | nahlásit
Všechny tu srdečně zdravím a chci se zeptat,pamatujete si mě někdo?
 
Re: 86-88 Prapor -TOV Suchdol
depesacka | 25.8.2011 06:59 | id 35332 | nahlásit
ja si te pamatuju... :-))
 
Re: 86-88 Prapor -TOV Suchdol
Petr David | email | 28.8.2011 12:17 | id 35468 | nahlásit
Zdar Jirko!No my jsme v kontaktu na faceeboku,vi´d,ale opravdu tebe si vůbec nevybavuji,fakt,jen jsem si ujasnil mého mazáka Pepu Bělíka(Bjustr),co byl u vás na prapoře u TOV,spal jsem s ním na cimře a měl na starosti PAD(pojízdná automobilná dílna).Nevím,zda si tě z kluků zde bude někdo znát,chodí se asi jen Peťa Godů,jinak asi pomalu nikdo...,bohužel..
setkání..
Petr David | email | 7.7.2011 01:17 | id 33352 | nahlásit
Včera 5.7 2011 jsem mluvil po telefonu s Péťou Godou znovu po 23 nebo kolik čerta letech!Tak jsem rád,že se ozval i vizuálně!Probírali jsme drobet i případný suchdolský sraz,kdyby to vyšlo.Kdyby jste sem kluci někdo zabloudil,bať třeba i ne přímo náš ročník-jaro 87-89,i mázové,supráci,či "mladí"-ozvěte se sem,nebo třeba na můj email(Pedros68@seznam.cz),či třeba na Peťu Godu-petergoda@azet.sk,či případně na můj mobil-607164589.Zatím se mějte všichni dobře!Peťa D....
 
Re: setkání..
Petr David | email | 5.9.2011 19:33 | id 35840 | nahlásit
jinak k tomu případnému srazu...,bylo by to fajn se sejít,v červenci je v Suchdole tuším benátská noc,bylo by to stylové...,jinak jsem ještě v kontaktu s Jirkou Janouškem,který byl myslím můj starší půlročák,dělal na TOV na praporu,když se tu ibjevuje i "Zaploš..",tak ten by určitě také třeba přijel..,mohl by jsi vzít ssebou p.Švába,což by byla bomba,Peter (Gogo)Goda by někoho svezl ze Slovenska,ono se určitě pár lidí by se našlo....Samozřejmě že to nemusí vyjít,ale byla by to pěkná vzpomínka.Jinak ze smutnějšího soudku,před časem jsem se dozvěděl od Honzy Krokuse-mé číslo(ale nevím zda ho ostatní znají),jelikož to byl myslím střelec a sloužil v Hor.Dvořišti,kde jsem byl na 3 měsíčním(dosloužení),že mé číslo z výcviku z řidičské čety Jan Zamec se myslím jmenoval měl v práci neštěstí a zemřel,snad někde v dole,či něco takového ...
 
Re: Re: setkání..
Petr David | email | 5.9.2011 19:39 | id 35844 | nahlásit
Připojuji odkaz na kluky z roty Horní Dvořiště,ročník 87-89 jaro,kde je i má maličkost..,tedy mé číslo,je tam i jmenný seznam,třebas tam někdo někoho pozná,jinak jsem spletl jméno zamec se jmenoval správně Roman.....
www.vojensko.cz/horn…
 
Re: Re: setkání..
Petr David | email | 8.9.2011 22:20 | id 35974 | nahlásit
Dnes jsem kontaktoval mailem městský úřad v Suchdole n./Lužnicí o případné kontakty na bývalé..funkcionáře praporu.Bylo mi sděleno,že sice adresy poskytovat nemohou,ale že můj dotaz pokud by se setkání chtěli zúčastnit jim přepošlou.Jinak se při případné návštěvě Suchdola na úřad zajít sám,či případně osobně "objet"jejich bydliště a pozvat je.Myslím si anebo takhle...,věřím že to ostatní také alespoň drobet uvítají,prostě holt taková byla doba,s tím se již nic neudělá.Asi by se jednalo o pány Vrbku,Brabce,Mandáta,Faktora a i p.Nováka,občans.pracovníka,civilistu-se kterým jsem měl snad co nejvíce dočinění.Uvidí se kdo by přišel,třeba jen na chvíli,přeci jen už to budou staří páni...Tak zatím zdar a zde budu informovat,jak to vypadá....,jinak psal Petr Zapletalů(naše starší "půlka",možná by zkontaktoval p.Švába,našeho velitele roty,to by asi bylo terno!
 
Re: Re: Re: setkání..
Honza | 12.4.2012 09:40 | id 44754 | nahlásit
Pplk.Faktor byl velitel praporu a mjr.Mandát náčelník štábu.
 
Re: Re: Re: Re: setkání..
Julda | email | 2.9.2012 16:13 | id 49554 | nahlásit
Mandát byl rotný,major byl Šváb velitel roty
 
Re: Re: Re: Re: setkání..
Petr David | email | 3.9.2012 06:39 | id 49576 | nahlásit
Přesně,cha,cha...-to by jsi tomu dal,Mandát a náčelník štábu,ještě ke všemu major!To byl rotný za mne,navíc to byla vcelku "rarita" v jeho věku,tak malá šarže.Náčelník štábu byl za mne mjr.Brabec(zasvěcení jsme mu říkali "bouďák"),pak také chvíli myslím mjr.Faktor(Ňaňo).Jinak jsem tuším v zimě mluvil telefonem s o.p Novákem,což byl civilista jak se tenkrát říkalo obč.pracovníkům.Je mu něco kolem 70 let,dle jeho zpráv je např.p.Brabec živ a zdráv,stejně jako p.Vrbka za mne coby náčelník pro týl.Tak ono vlastně možná za pár let(a sakra není to daleko)budeme v jejich "tehdejším věku".Letí to hrozně!!
Čau všichni.
Martin Háva | email | 28.5.2011 11:01 | id 31721 | nahlásit
Ahoj všichni. Po dlouhé době jsem sedostal k tomuto serveru a moc rád bych se s někým zkontaktoval. Často jsem přemýšlel jak získat kontakty na alespoň pár z vás a teď jsem se dostal k tomuto. Bydlím v Č.Budějovicích, můj telefon je 723 696 695 a e-mail: LAFF@email.cz Budu moc rád, když se někdo ozvete. Zatím čus. Martin.
 
Re: Čau všichni.
Petr David | email | 28.5.2011 14:54 | id 31727 | nahlásit
Ahoj...,vítej na stránkách.Tvé jméno mi něco říká...,ale to byl myslím náš mazák a pracoval na PZH a byl z Českého Rudolce...,mezi naším ročníkem si tě nějak nevybavuji...
 
Re: Re: Čau všichni.
petr zapletal | email | 3.9.2011 12:48 | id 35710 | nahlásit
Háva, kterého myslíš byl Franta. Docela udělanej, celou dobu na PZH zápasil s činkama, které si vyrobil..
 
Re: Re: Re: Čau všichni.
Petr David | email | 3.9.2011 19:13 | id 35726 | nahlásit
Jasně vím...,pamatuji si ho dobře,byla to dobrá korba,neradno se mu tenkrát dostat do ruky..,cha,cha,apropo...,Petře nesloužil jsi ty náhodou na motostřelce?Jako výkoňák,respektivě jsi vydával prádlo,atd...,byl jsi náš mladší půlročák..
 
Re: Re: Re: Re: Čau všichni.
petr zapletal | 3.9.2011 20:34 | id 35736 | nahlásit
starší, podzim 86-88 a prádelnu jsem měl :-)
přání
Petr David | email | 20.12.2010 11:25 | id 23651 | nahlásit
Všem klukům co zde sloužily v mém ročníku a i našim "mazákům","suprákům","půl kám"jakož i našim "mladým"přeji krásné prožití vánočních svátků,bohatého ježíška a do Nového roku jen to dobré!!
Peťa David
 
Re: přání
Kamil | 20.12.2010 11:27 | id 23652 | nahlásit
d
 
Re: přání
peter "gogo" | email | 24.12.2010 16:27 | id 23954 | nahlásit
Šťastné a veselé prežitie vianočných sviatkov, ako
aj všetko dobré do nového roku prajem všetkým bývalým kolegom od PS. Suchdolákom ako aj tým
z Č.Veleníc s ktorými som toho v r.87-89 veľa zažil.
Ahojte
Vojín - Ladislav Steiner
Jana | 22.7.2010 13:06 | id 18601 | nahlásit
Nezná někdo - Ladislav Steiner / byl ze Slovenska z Martina/
Sloužil 87 -89
 
Re: Vojín - Ladislav Steiner
Petr David | email | 22.7.2010 17:00 | id 18602 | nahlásit
Asi by to možná bylo drobet třeba zkonkretizovat,jakou měl funkci(řidič,střelec..,atd..),nebo alespoň na jaké rotě,pokud víte...
 
Re: Re: Vojín - Ladislav Steiner
petr zapletal | email | 15.2.2012 00:22 | id 42339 | nahlásit
Steiner byl "šmírák". Takovej hubenej, vyšší, česal se na bok, černé vlasy....
 
Re: Re: Re: Vojín - Ladislav Steiner
Rudi | 7.3.2012 15:56 | id 43371 | nahlásit
Zapletale z Havířova Ty zvíře.Co dělá Olin ze Šumperka.Vy jste to ojebavali s těma hadrama.
 
Re: Re: Re: Re: Vojín - Ladislav Steiner
petr zapletal | email | 27.6.2012 15:05 | id 47162 | nahlásit
hoj Rudinku, Olina jsem neviděl a neslyšel od Suchdolu.. Zato my dva jsme se potkali v knajpě u černé louky... :-DD
 
Re: Re: Re: Vojín - Ladislav Steiner
Jarda Novák | 2.6.2013 22:50 | id 61361 | nahlásit
Jasně, byl se mnou ve výcviku u šmíráků, r. 87-89,
jinak zdravím všechny co si vzpomenou
 
Re: Re: Re: Re: Vojín - Ladislav Steiner
Petr David | email | 3.6.2013 10:53 | id 61376 | nahlásit
Tak zdar.Musím říci že si tě ale vůbec nevybavuji nějak...,říkáš že jsi byl ve výcviku řidičů jaro 87?A která četa?Já druhá,vel.roty jsme měli myslím Beloviče..
 
Re: Re: Re: Re: Vojín - Ladislav Steiner
Milan Garhofer | email | 12.7.2014 13:40 | id 76973 | nahlásit
Ahoj, taky jsem byl v Suchdole jaro 87 u řidičů. Velitel roty Belovič, ZPV Majer. Byl jsem na pokoji s klukama z východního Slovenska Valerián Mihňák, Lubo Antol, Jura Ander, Luboš Košvica od Kuřimi a Jožo Horváth ze Záhoří. Ještě si z čety pamatuji dvojčata Neufusovi. Pak jsem se ještě vrátil jednou do Suchdola jako instruktor na Tatru. Jezdil jsem s červenou sklápěčkou T 815. Sloužil jsem na RTZ v ČB. Taky krátce (3 měsíce) jsem jezdil s na velitelské s autobusem (ŠL 11)
 
Re: Re: Re: Re: Re: Vojín - Ladislav Steiner
Petr David | email | 12.7.2014 20:10 | id 76984 | nahlásit
Ahoj Milane.výborně,další člověk co pamatuje tehdejší vojnu..,no říkáš to naprosto přesně,ale bohužel tvé jméno se mi nevybavuje,ani těch ostatních zmíněných kluků,zřejmě si byl jiná četa,tak jsmem se moc neznali..,jo ti velitelé jsou přesní,doplním že výkoňáka dělěl na rotě Michal Hanzal,myslím rtm.,držel hodně s mazáky,uznával mazáckou,ale v poho,když jsem s ním pak jako mazák něco měl kecali jsme jak pomalu kámoši..,jinak si ještě vzpomínám že u nás v té době na výcvik.rotě byli velitelé čet dva "absíci"-my třeba měli takového s knírem,ještě vím že oba bylo ze Slovenska.Pak ještě třetí velitel čety byl nějaký "lampasák",když to tak mám říci ,he,he.Jinak zde je foto z loňského srazu,pokud jsi neviděl,možná nás někoho poznáš,ikdyž čas nezastavíš...-www.vojensko.cz/setk…
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Vojín - Ladislav Steiner
Martin Neufusd | email | 30.9.2023 13:15 | id 174560 | nahlásit
Dvojčata si Tě také moc dobře pamatují.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Vojín - Ladislav Steiner
Jurij | 27.6.2012 19:05 | id 47169 | nahlásit
Steiner byl z Hošťky u Rozvadova.
Prokurátor a Sabinov
kubo | 12.7.2010 12:17 | id 18316 | nahlásit
Po PŠ Z.CH. som slúžil v Suchdole na jar 88 ako VD na rote kpt.Dolanského.Spomína si niekto na ten verejný súd,keď sme sa celý Such.prapor zúčastnili na súdnom pojednávaní v kinosále domu kultúry,kde súdili st.kuchára za šikan?Dostal asi 8 mesiacov nepodmienečne.Bolo to dosť depresívné.Bývam pár km od Sabinova,ta basa tam stále stojí,dokonca ju rekonštruovali.Tou basou nás na vojne dosť často strašili.Hovoril som si,že keď ju niekedy dostanem,tak budem to mať aspoň na skok domov.Zdravím.
 
Re: Prokurátor a Sabinov
Petr David | email | 12.7.2010 13:14 | id 18317 | nahlásit
Tak musím říci že jsem byl na motostřelce v tu dobu už,vlastně jsem začal druhý rok vojny,ale opravdu si na tuto událost nepamatuju...,nebo mi to prostě vypadlo z hlavy!Ten dotyčný byl ze zmíňované "motostřelky"? kpt.Dolanský byl za mně nějaký čas velitel čety právě u nás na MSR..
 
Re: Re: Prokurátor a Sabinov
kubo | 12.7.2010 16:09 | id 18319 | nahlásit
Zdravím Petr.Možno si mal vtedy službu.Dotyčný bol z RTZ.V budove štábu napravo.Boli tam kuchári,vodiči,strelci a pod.Slúžili aj na bráne.Ten súd bol na prelome květen-červen.Na pódiu sedeli sudcovia,jeho doviedli policajti v putách,na stoloch čierne obrusy,čierne taláre,čierna opona,vypovedali svedkovia podrobnosti o šikane,no desivé.Po skončení pojednávania a vyhlásení rozsudku bola prestávka a potom mala krátky koncert speváčka Petra Janu.
 
Re: Re: Re: Prokurátor a Sabinov
Petr David | email | 13.7.2010 07:06 | id 18339 | nahlásit
No vždyť právě na "motostřelce"jsem působil,ty sice uvádíš RTZ ale ta byla na brigádě v Budějovicích,ale to je jedno,jasně byli jsme tam na rotě-"šmíráci"(řidiči),kuchaři,kotelníci ,střelci,prostě od každého něco,ale na ten případ....,nebo že by to byl Rosťa Beer?Tak se myslím jmenoval,ale to byl můj tuším starší půlročák...,fakt nevím,já si jen pamatuju,že to ještě ve výcviku jsme byli v kinosále místního kulturáku na nějaké přednášce,kde měl vystoupení nějaký pplk.voj.soudce a povídal tam o docela zajímavých případech..,teda v tom negativním smyslu..
 
Re: Re: Re: Re: Prokurátor a Sabinov
kubo | 13.7.2010 15:48 | id 18356 | nahlásit
Možno sa niekto ozve z toho jarného výcviku-apríl-jún 88,čo sa tiež toho súdu zúčastnil,veď tam bol celý Such.výcvikáč.Pripúšťam,že obžalovaný mohol byť z Budej.brigády,predsa je to už vyše 20 rokov.Spomínam si,že nám VR kpt.Dolanský hovoril,že na jeseň v tom roku 88 má byť okrúhle výročie št.sviatku,tak predpokladá,že dotyčný možno dostane amnestiu od prezidenta.
 
Re: Re: Re: Re: Prokurátor a Sabinov
petr zapletal | email | 3.9.2011 00:55 | id 35691 | nahlásit
jj, byl to Rosťa "kuchař" Beer ze Šumperka ale já byl v té době v Nitranské Stredě...
 
Re: Re: Re: Re: Re: Prokurátor a Sabinov
Pavel | 23.12.2011 22:10 | id 39610 | nahlásit
Ahoj.Co jsi Petr dělal jako ps-sák v Nitranské Stredě?
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Prokurátor a Sabinov
petr zapletal | email | 15.2.2012 00:20 | id 42338 | nahlásit
V Nitranské Stredě jsem jako "památkář" rekonstruoval zámek, který měl sloužit Ministerstvu vnitra jako archív...
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Prokurátor a Sabinov
miron | 15.2.2012 21:34 | id 42386 | nahlásit
nazdar kubo aj ja som par km od sabinova bol som v suchdole 88-90 ako vodič potom rota Ceske velenice.
 
88-90
Pišta | email | 11.4.2012 14:38 | id 44723 | nahlásit
Zdravím pánové!!! Aj ja som bol v Suchdole jeseň 89...bol som tam ako inštruktor na UAZ-e...z 12roty N.Vojirov-Peršlak..
 
Re: Prokurátor a Sabinov
Jiří | email | 14.7.2012 16:21 | id 47747 | nahlásit
Ahoj Mirone,
neznáš náhodou nějakého Jano Sabola ?
On byl přímo ze Sabinova - jinak byl na 15.rPS Smrčná.....
Taková byla doba..
Petr David | email | 27.6.2010 17:17 | id 17703 | nahlásit
Ještě ke komentáři(Rudiho)Jirky Janečka-no ta doba byla taková,to už člověk nezmění,já nechci být nějaký chytrák,či něco podobného,ale v jistých věcech byl alespoň pořádek,protože když se člověk podívá dneska....?Tsss...Bordel někdy...,no raději bez komentářů,k funkcionářům tehdejším..-někdo měl hluboké přesvědčení,někdo na to s prominutím s....l.,ale v podstatě bylo to tak.Nevím,myslím nějakého tehdejšího nyní potkat,myslím si že ruku bych podal,jelikož že by tam nějaký konkrétně nějak ublížil,to snad ne....,ikdyž mjr.Pangrác,no nevím,nevím...,prostě bych to zakončil slovy z úplného konce filmu Černí Baroni,kde je na nádraží dialog mezi Kefalínem a Terazkym...
 
Re: Taková byla doba..
gustav | 28.6.2010 15:47 | id 17736 | nahlásit
S odstupem času se každý dívá tu dobu jinak. V Suchdolu ve výcvikáči na podzim r.1972 jsme museli hrát divadýlko pro prověrky z brigády.Každý předstíral jaký má zájem o politiku,vedly se plané diskuze,jeden oponoval druhému a v globálu byli všichni spokojeni.Na rotách už na to nebyl čas.Tam bylo nutné zajistit ochranu hranice.PŠM pokud vedl některý VD nebo VČ záklaďák-z povolání byl na Tokáništi za mne ppor.Martini),tak se to nějak udělalo.I ostatní funkcionáři to brali sportovně,hlavně aby nebyl průser na rotě.Že bylo povinné sledování televizních novin, kdy dozorčí řval Náááástup na televizní noviny,na to si člověk zvykl,před těmito novinami byl večerníček pro vojáky Cvičme v rytme.Stejně se tam sešlo jen pár vojáků. Hold taková byla doba a odstupem času na tu dobu VZS každý vzpomíná po svém.
 
Re: Taková byla doba..
HoNzA | email | 15.7.2012 08:32 | id 47774 | nahlásit
Člověče, tak to je úplně přesný...
Sloužící kolegové..
Petr David | email | 25.6.2010 00:22 | id 17616 | nahlásit
Ale teď přesně nevím,ten Zdeno Provazník byl z motostřelky?Já ho myslím zažil z výcviku spolu tedy s Pincem..,na rotě ve výcviku nám velel Belovič,pak po přesunu na motostřelku tam velel Vojanský kterého asi po 3 měsících mého působení vystřídal tehdejší vč.p.Šváb.Jinak se mi vybavuje výkoňák Michal Černý,zbrojíř Šrámek,což byli funkcionáři tehdejším slangem řečeno,jo a nezapomenutelný byl ve výcviku Karel Šeda,to byl starej dobrák,potkal jsem Karla nějak čerstvě po vojně se psem na procházce u nás..
 
Re: Sloužící kolegové..
Rudi | 25.6.2010 01:18 | id 17617 | nahlásit
Mé jméno je Janečko Jiří.Ten co tam nadsluhoval.Na cimře s Jurečkem,Hávou,Hýblem,Kristlem,Koniarem.
 
Re: Re: Sloužící kolegové..
Petr David | email | 25.6.2010 16:36 | id 17631 | nahlásit
AÁ už poznávám!Dokonce jsme spolu jednou myslím sloužili dékávu...(dozor.kontr.vchodu..),myslím že tvůj oblíbenec byl nějaký Matěj,nebo jak se jmenoval,s honzou Kristlem si občas přes mail napíšeme,jezdí občas do Majdaleny,Suchdola na dovču...,poslal mi i fotky s Faktorem,měl by mít obchod v Tušti...,no někúkajte,někúkajte je to tak..,cha,cha.Hávu si pamatuji jasně-PZH,Jureček to si ještě dodnes pamatuji,když nás uvedli na motostřelku-měl dozorčího..,dost se mi toho vybavuje..
 
Re: Re: Re: Sloužící kolegové..
Petr David | email | 25.6.2010 16:50 | id 17634 | nahlásit
Jinak loňské léto jsem navštívil bývalý útvar,jsou v areálu z budov byty,kuchyně je v devastovaném stavu,však v jiné sekci jsou fota,pár jsem jich tam také přidal..,přidávám odkaz-www.vojensko.cz/vycv…
 
Re: Re: Re: Re: Sloužící kolegové..
Rudi | 25.6.2010 19:34 | id 17643 | nahlásit
Já byl pořáde na bráně nebo u dozor.stolku.Odstupem času se tomu člověk zasměje.Morálce,politické situaci,zažranosti důstojníků,šaškárně.Bral jsem to jak Švejk a taky jsem byl poslán do N.Bystřice na poznání.Mám čisté svědomí z té doby.Byl jsem tam v r.1992 se podívat s kolegy z práce.Ještě se tam sloužilo.Na Tebe si pamatuji takovej tmavej ráčkující ne. Jsem z O-vy
 
Re: Re: Re: Re: Re: Sloužící kolegové..
Petr David | email | 26.6.2010 20:48 | id 17686 | nahlásit
No tak nějak bych mohl vypadat..,jinak na té první fotce(č.1)jsem druhý zprava,po mnou je Valo Anderovský z Košic(s tou panenkou..)a na u Tatry jsem uprostřd,jak tam máme ten metr.Já taky nedosloužil plných 24 měsíců,na poslední 2 jsem šel do Hor.Dvořiště,což mě mrzelo,jelkikož jsem to s klukama dosloužit do civilu,ale to převelení se na konci vojny dělalo často...
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Sloužící kolegové..
Jarda Novák | 2.6.2013 22:53 | id 61364 | nahlásit
vojaci ležia na regálech, fajčia štartky a revú pakáreň....no kdo by nevzpoměl na mjr Faktora
 
Re: Re: Sloužící kolegové..
petr zapletal | email | 3.9.2011 01:07 | id 35693 | nahlásit
hýýýýýýýbl ano to si pamatuji jak Janečko řval z "devatenáctky". Jurečka z Opavy, Háva z PZH :-), Honza Kristl z Polné převelen do Holešova a Pavel Koniar z Frýdku...
 
Re: Re: Re: Sloužící kolegové..
Petr David | email | 3.9.2011 19:32 | id 35730 | nahlásit
jasně,to bylo přesné,on ho měl tuším něco jako svého mladého ne?Hýbl a Janečko-to šlo k sobě!!Jurečka takový vysoký,Honza Kristl mé číslo s tím si občas napíši nějaký mail,ikdyž nemá moc času..,jezdí občas ke Chlumu a Jižních Čech atd...hlavně asi na ryby na dovolenou.Mluvil i s Faktorem,který snad ještě má v Tušti obchůdek...,Koniar taky si pamatuji dobře..
 
Re: Re: Re: Re: Sloužící kolegové..
Miroslav Lukáš | email | 14.9.2012 02:08 | id 49985 | nahlásit
Tady už musím reagovat. :o) Je až neuvěřitelné, pánové Petrové, co si vše pamatujete...!
Tímto Vás srdečně zdravím ze severu Moravy.
jaro 86-88
 
Re: Re: Re: Re: Re: Sloužící kolegové..
Petr David | email | 14.9.2012 07:34 | id 49986 | nahlásit
Ahoj Míro!Děkuji,děkujeme za tvůj příspěvek.Takže ty si byl můj mazák vlastně a Petra Zapletalů starší půlročák,já si tě pamatuji.I tvou vizáž,jen přesně nevím zda jsi byl střelec,či "šmírák" čili spisovně řidič,cha,cha.Ale tuším že střelec,ne?Zatím ahoj a přispěj klidně ještě něčím,ha,ha..
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Sloužící kolegové..
Ivo Fojtík | email | 12.6.2013 10:24 | id 61743 | nahlásit
Ahoj.Náhodou jsem se dostal na tyhle stránky a doslova se mi vrátil čas...Suchdol jaro 86/88.Péeška v Chodovce,pak motostřelka,známá jména..Míra Lukáš,Roman Hronec,Zdeno Provazník,Laco Ravas,Milan Reich,Sváťa Červinka,Vláďa Štec,Pavel David...Chlapi klidně se ozvěte,nebo až pojedete do Opavy,tak se stavte!
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Sloužící kolegové..
petr zapletal | 26.4.2014 01:01 | id 73947 | nahlásit
Mira Lukáš, šofér... Zdravím tě !!!
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Sloužící kolegové..
Šeda Karel | email | 27.12.2014 19:18 | id 83136 | nahlásit
Ahoj Péťo.
Brouzdám na netu a narazím na stránky zvprPS Suchdol.Péťo pokud stále používáš tuto E-mailovou adresu tak se prosím ozvi.Něco o sobě napiš co děláš a já o sobě napíšu o sobě také.Jinak zdravím všechny co mne znali z výcvikáče.Určitě se ozvi.
Díky a ahoj Karel Šeda
 
Re: Re: Sloužící kolegové..
honza | 28.12.2014 00:37 | id 83147 | nahlásit
Zdravím a pamatuješ na DDŠ Nitra ? Byl jsem o ročník starší.
 
Re: Re: Re: Sloužící kolegové..
Šeda Karel | email | 28.12.2014 18:54 | id 83184 | nahlásit
Velice dobře Honzíku.
Na DDŠ v Nitře jsi byl v druháku jedinný pohraničník a krajan z přerovska.Písni něco o sobě.Můj E-mail je karel.metal@seznam.cz
Díky a ahoj Karel
 
Re: Re: Re: Re: Sloužící kolegové..
honza | 29.12.2014 00:40 | id 83206 | nahlásit
Jako od PS jsem tam byl já , pak Tošovský a z druhé čety Šujan a myslím že i Fiala
 
Re: Re: Re: Re: Re: Sloužící kolegové..
Šeda Karel | email | 29.12.2014 01:07 | id 83208 | nahlásit
Honzíku,na tyto jména kluků si vzpomínám i když je to hodně dávno ale jako pohraničník jsi mi jen ty utkvěl v paměti.Ze kterých bPS kluci přišli ?
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Sloužící kolegové..
Petr David | email | 28.12.2014 10:30 | id 83154 | nahlásit
Já tě srdečně zdravím Karle.Nevím zda si mně stejně jako spoustu a spoustu řidičů pamatuješ,ale sloužil jsem ve výcviku v roce jaro 87 ty tři měsíce-následně pak motostřelka zál.výcv.praporu.Mým vozem byla Š 1203.velice dobře si tě pamatuji z výcviku jako jednoho z mála normálního velitele!Byť byla taková doba,ty jsi byl na vojáky až možná moc hodný.Pamatuji si jak jsme ti vlastně jak mladí tak staří tykali bez rozdílu.Na to tvé oblíbené-k***a chlapi..,na to se nedá zapomenout,...Jinak těsně po vojně již pak já v civilu jsem tě potkal na sídl.Vltava s pejsem na procházce,nevím asi si to nepamatuješ.Můj mail je Pedros68@seznam.cz,takže budu rád pokud se ozveš a určitě ještě jiní kluci.Zatím se měj moc hezky a ahojky.PS:přikládám fota ze setkání našeho ročníku vloni na podzim...
 
Re: Re: Re: Sloužící kolegové..
Petr David | email | 28.12.2014 10:33 | id 83155 | nahlásit
Jinak jsem např.na fotce č.26 vpravo,jestli se ti něco vybaví,ten již postarší člověk napravo,hi,hi...-www.vojensko.cz/setk…
Pozvánka
Petr David | email | 24.6.2010 00:01 | id 17575 | nahlásit
Jinak pro Péťu Gogu!Moc děkuji za pozvánku na sraz v Chodové Plané jehož se bohužel ale nezúčastním,termín mi kulminuje s dovolenou...,navíc jsem hleděl že je to celostátní sraz a docela oficiální,takže to je na mně moc...,jak bych to řekl a neurazil..,myslel jsem někdy v budoucnu udělat sraz našeho ročníku a samozřejmě ostatních kluků jak starších tak služebně mladších,které jsme znali..,nebránil bych se ani účasti býv..funkcionářů,jak se tenkrát říkalo..
V každém případě moc a moc děkuji ještě jednou za pozvánku a vážím si zájmu!S pozdrave snad prozatím-Peťa David...
86 jaro-88jaro
Rudi | 23.6.2010 13:36 | id 17541 | nahlásit
Jureček,Hronec,Janečko,Koniar,Golian,Drs,tj.Motostřelecká.
 
Re: 86 jaro-88jaro
Petr David | email | 23.6.2010 23:53 | id 17574 | nahlásit
Přesně tak-Jureček(střelec),Janečko to samé..,Koniar také,Golian mě vypadává z paměti....,ale jinak Drs -kotloš no a samozřejmě můj "osobní"mazák Hronec!!Nejhorší je,že mi vypadlo jeho křestní jméno....
 
Re: Re: 86 jaro-88jaro
Petr David | email | 24.6.2010 00:10 | id 17576 | nahlásit
Ale přeci jen mi paměť slouží..-Roman Hronec,jestli pak si pamatuji ještě pokoj osádku s mazáky...-moje maličkost,pak Roman ,Pepa Bělík(TOV),Nemergut..,no a ostatní mi vypadávají,ale tohle byli stálí....,taky ti ostatní se občas vyměnily.,takže to moji mazáci..,dále vedle byli na pokoji supráci Neoral(od kterého jsem přebíral Š1203),Pinc(tatrovák)-který dělá jen tak namátkou u nás v Budějkách tech.prohlídky..,Kocúr(Kočka)-tatrovák,Kubíček(traktorista),ale přesně nevím zda můj mazák či suprák,ale výše jmenovaní samozřejmě supráci...
 
Re: Re: Re: 86 jaro-88jaro
Rudi | 24.6.2010 21:13 | id 17606 | nahlásit
Jo na PZH byl ještě Háva z Čes.Rudolce.
 
Re: Re: Re: Re: 86 jaro-88jaro
Rudi | 24.6.2010 21:48 | id 17610 | nahlásit
Ještě tak vzpomínám.Např.Kolárik ze střelnice,Hudak,Jára Hýbl,Koklár Jiří kotelník,Lukašák to byl Polákův osob.řidič.Vše MSR.
 
Re: Re: Re: Re: Re: 86 jaro-88jaro
Rudi | 24.6.2010 22:12 | id 17614 | nahlásit
A ještě Zdeno Provazník řidič ze Senice.Měl ještě kolegu stejné číslo také řidič ze Sobotiště okr.Senica.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: 86 jaro-88jaro
Petr David | email | 25.6.2010 00:15 | id 17615 | nahlásit
No jasně Lukašák...,s tím jsem sdílel garáž,to byl můj starší půlročák..,Koklár takovej starej dobrák,taky půlka..,Jarda Hýbl to bylo moje číslo..,že jsem tak smělý-tvé jméno je jaké..??
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: 86 jaro-88jaro
petr zapletal | 3.9.2011 01:11 | id 35695 | nahlásit
Lukašák je v Olmici, prodává v cykloprodejně, mluvil jsem s ním v zimě...
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: 86 jaro-88jaro
petr zapletal | 3.9.2011 01:09 | id 35694 | nahlásit
kočka, kubíček, neoral, to byli moji mazáci. Odešli podzim 87
 
Re: Re: Re: Re: 86 jaro-88jaro
Petr David | email | 14.9.2012 15:08 | id 49996 | nahlásit
Jinak Petře na ty tvé "mázy"si určitě dobře vzpomínám,Roman Kocúr(kočka..)-tatrovák,Kubíček-traktorista,Neoral toho zvlášť vždyť jsem po něm přebíral Š 1203.Dokonce byli spolu i na pokoji tuším,ale to je jen odhad.No jo to byla stará škola,pamatuji si když jsme my mladí přišli na motostřelku,jak se po pár dnech od vás přebírali rajony,na chodbách plavala voda,písek byl atd...,když si člověk vzpomene,byla to síla.Z těch kluků šel pomalu až takový přirozený strach,myslím teda v tom dobrém slova smyslu..nikdo si nic nedovolil.,dalo se s nimi normálně mluvit,ale byli to supráci všechna čest,naproti tomu v dnešní době bych ty kluky poslal na 2 roky tam a to by čuměli!Nakonec zůstanou jen dobré vzpomínky!A zážitky,byť někdy bylo člověku i ouzko,cha,cha..
leoš baier
IVETA Sachlová/ sv.Hessová | 19.5.2010 22:12 | id 16216 | nahlásit
tak stále nakukuji,ale o Leošovi se už asi nikomu nic nepodařilo zjistit.Mě bohužel také ne.Přesto všem moc děkuju.Občas se ještě podívám na vaše stránky, kdyby náhodou.tak zatím
 
Re: leoš baier
Petr David | email | 20.5.2010 12:19 | id 16225 | nahlásit
No Leoš byl tuším asi o půl roku služebně starší("náš starší půlročák"),byl myslím "tatrovák",čili jezdil s Tatrou,myslím že si ho vybavuji...
 
Re: Re: leoš baier
Ján Dubec | email | 21.5.2010 22:28 | id 16299 | nahlásit
Čaute chalani.Aj ja som bol v87.-89.jar,v Suchdole v prijimači a po ňom som šiel na 20 rotu PS Písečné nad Dyjí ale verte neverte na mena spolubojovníkov zo Suchdola si nepametám.Bayer bol so mnou na čate ale Luboš nie Leoš.
 
Re: leoš baier
petr zapletal | email | 3.9.2011 01:02 | id 35692 | nahlásit
leoš beier ze zábřehu, krasavec s modrýma očima a neskutečnýma zubama. Drhnul si je snad 7x denně :-)
škoda...
Petr David | email | 29.3.2010 14:00 | id 14285 | nahlásit
Škoda že semka nepíše více kluků z našeho ročníku(čísla...).zatím jak to tak vypadá,jsme tu jen mi tři skalní,ostatní asi neznají tyto stránky...V sobotu jedu opět přes Suchdol do Velenic,tak mrknu na "útvárek..."
ahoj
Vaľo Anderovský | 18.2.2010 20:07 | id 12116 | nahlásit
cau peťo som veľmi rad že si môžeme aspoň napisať a že sa možno aj stretneme po toľkých rokoch. Uvidime čisato zrealizuje. Mam aj ja kontakt na dvoch chalanov jedneho si urcite pamätaš volali sme ho čumbo. Nosil na prasačak ale potom ho prevelili do chlumu. Ten druhy bol snami iba vo vicviku. Na pištu kontak nemam. Ačo si ženaty.
 
Re: ahoj
Petr David | email | 19.2.2010 08:54 | id 12133 | nahlásit
Ahojky Valo!Posílám pozdrav do Čani,či odkud že jsi,pokud mi slouží pamě´t....Ty jména dvou kluků,přiznám se že mi to nic neříká,ale možné to je....,však už je to kolik?...,22 let?Co se týká otázky ohledně mého stavu,ano jsem ženatý již 18 let(dcera 16 let...).No jinak stále bydlím v Českých Budějovicích a přes Suchdol občas jezdím....Na Pištu bych ti mohl poslat kontakt,peťa Goda mi dal na něj na mail kontakt,jsi tam i ty,takže ti ho pošlu na mail.prozatím zdravím na Slovensko!Apropo....,zrovna jsem se dodíval jak jste Rusy porazily na nájezdy v hokeji!Bravo!
 
Re: Re: ahoj
valo anderovsky | 23.2.2010 15:43 | id 12403 | nahlásit
prepač že reagujem až teraz. to žesom ženaty tovbieš, mam dva dievčata 21,18ročne. ta staršia sa vola nikola a mladšia martina. inak byvam stale v čANI pametaš si to dobre.a ešte nevieš čo je s martinom rozendorfom-- byva v tabore.on tiež ma dceru nikolu.
 
Re: Re: Re: ahoj
Petr David | email | 24.2.2010 07:02 | id 12443 | nahlásit
Nazdar Valo!No sakra,tak to máš již velké holky!Co se týká Martina Rosendorfa,tak to nevím....,kontakt na něj bohužel nemám...,pamatuji se dokonce,zda nebyl dokonce ženatý,když jsme byli na vojně?Nevím,už si to nějak nepamatuji....,jinak je fajn,že jsi se zase zde ozval,já vždycky když najedu na net,tak jedna z prvních stránek patří právě zde -Vojensku cz.!
 
Re: Re: Re: Re: ahoj
valo anderovsky | 25.2.2010 15:15 | id 12522 | nahlásit
Ahoj Peťo ano martin sa ženil tiušim niečo po primači . počuvaj peťo mam aj ja nejake fotky,kto ich tam daval gogo alebo ty. neviem kedy to budeš čitať ale budem tu asi o 20.00 hod
 
Re: Re: Re: Re: Re: ahoj
Petr David | email | 26.2.2010 06:35 | id 12572 | nahlásit
Takhle tyhle fotky co jsme my,sem dával Peťa Goda,jo napsal mi včera Pišta Piršč,mám na něj mail,budeš mu chtít také napsat?
Zde již nelze dále reagovat
setkání
Petr David | email | 19.1.2010 07:42 | id 10120 | nahlásit
A ještě k tomu setkání pokud by se uskutečnilo myslíš Pe´to že by proběhlo stylově v Suchdole?Což mě by bylo teoreticky hej,jelikož já vlastně co by domácí,jelikož bydlím v Budějovicích,navíc přes Suchdol jezdíme často do Velenic za ženy mamkou!Prohlídnout si i kasárna,vlastně již te´dka byty,cha,cha,mrknout se třebas i na Blata a myslel jsem i se pokusit zkontaktovat nějaké i velitele,pokud jsou ještě mezi námi,protože taková byla doba a třebas osobně já když nad tím člověk přemýšlí tak jsem nezažil nějakého co by mě a ostatní kluky tam vyloženě dusil a na vojnu si s odtupem času nemohu naříkat.Jinak jsem v létě dokonce psal mail veliteli praporu p.Polákovi který si na mne vzpomíná,dělá nějakého předsedu sdružení které se jmenuje nějak České pohraničí či tak nějak,navíc on coby místní Suchdolák jistě ví,kdo by mohl přijít a kdyby byl ochoten sehnat nějaké kontakty,bylo by to fajn!Je to ale jen taková vize,samozřejmě by se muselo sehnat i ubytování na noc,což by ale v dnešní době snad takový problém nebyl...
to je super!
Petr David | email | 18.1.2010 05:57 | id 10061 | nahlásit
Pe´to ahoj,věřím že toto je tvá práce,děkuji já osobně moc,ani jsem nečekal že tyto fota ještě někdy uvidím!Děkuji za mail a kdyby se tak někdy povedlo se někdy sejít,bylo by to bezva!-Peťa...
 
Re: to je super!
peter "Gogo" | email | 18.1.2010 18:39 | id 10087 | nahlásit
Zdar Peťo, som rád, že máš radosť, to boli časy???
Dúfam, že sa tento rok uvidíme, pracujem na tom,
nemáš nejaké kontakty? Zatial ahoj!!!!
 
Re: Re: to je super!
Petr David | email | 19.1.2010 07:15 | id 10118 | nahlásit
Ahojky Péťo!!Nu kontakty....,pouze jen ty od tebe,ale zatím jsem napsal tuhle jen Pištovy Pirščů a včera odepsal!Tak mi to udělalo radost,ikdyž to byl "jen"náš starší půlročák,také doufá že bude možná nějaký sraz!Jako kdyby to bylo pomalu včera,když koukám na ty fota.Tak zatím ahoj!
 
Re: Re: Re: to je super!
Vaľo Anderovský | 17.2.2010 15:00 | id 12069 | nahlásit
Ahoj Peťo, pamätáš sa na mňa ešte? Volali ste ma Andy :) adresu mam od Gogy a akurát pozerám na tie fotky...
 
Vianočná večera
peter "Gogo" | email | 17.2.2010 17:04 | id 12074 | nahlásit
Čau Andy, ale tam tlačíš do hlavičky...kde sú tie časy.
Čo spravíme s tou stretávkou?
 
Re: Re: Re: Re: to je super!
Petr David | email | 18.2.2010 08:12 | id 12091 | nahlásit
Ahojky!!!No samozřejmě pamatuji se!!!Peťa Goga mi dal také na tebe kontakt!No sice to je již 22 let,ale to se nezapomíná,cha,cha....,psal jsem již Pištovi Pirščovi,také již odepsal!Rovněž mně kontaktoval Honza Kristl,možná si pamatujete,byl psovod,ale šel pak do Holešova tuším....,zrovínka se koukám na bratrovražedný souboj na OH-Česko-Slovensko!!


Přidáváte nový komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

Suchdol n. L. - výcvikové středisko r. 1987-89

Okres: Jindřichův Hradec

Dobové fotografie z Výcvikového střediska Suchdol nad Lužnicí (Budějovická brigáda)
A2010-01-06 19:43:49 U2013-02-04 14:25:53 TG124